ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

با لایحه اصلاح قانون کار و طرح ادغام مخالفیم :

0

محجوب در بازدید از غرفه ایلنا:

با لایحه اصلاح قانون کار و طرح ادغام مخالفیم .

علیرضا محجوب در دیدار از غرفه ایلنا در نمایشگاه مطبوعات گفت: لایحه اصلاح قانون کار و پیش کشیدن بحث ادغام منابع درمان سازمان تامین اجتماعی برای کارگران نگران‌کننده است.

«علیرضا محجوب»، رئیس فراکسیون کارگری مجلس در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری ایلنا در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات؛ اظهار داشت: با لایحه اصلاح قانون کار و بحث ادغام صندوق درمان سازمان تامین اجتماعی در بیمه سلامت مخالفیم.

وی ادامه داد: صحبت‌ها و وعده وعیدها در این زمینه، قانع‌کننده نیست به ویژه در مورد بحث ادغام، هنوز نگرانی وجود دارد.

محجوب افزود: در بحث لایحه اصلاح قانون کار نیز، وعده‌های مجلس راضی‌کننده نیست و نگرانی‌ها همچنان پابرجاست.

وی تاکید کرد: ما خواستار بازگشت لایحه اصلاح قانون کار و منتفی شدن طرح ادغام هستیم.

وی در ارتباط با لایحه گسترش مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: از اساس و پایه این لایحه مشکل دارد و بایستی از دستور کار خارج شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: مناطق آزاد ایجاد شده هم باید برچیده شوند چراکه رویه‌ای است که از ابتدا به غلط باب شده و به زیان نیروی انسانی است. از طرف دیگر به ایجاد کانون‌های وابستگی برای انحصار واردات کالاهای مصرفی تبدیل شده است.

محجوب در انتها در ارتباط با حکم پرونده سعید مرتضوی گفت: در مورد این حکم، اطلاعات ما محدود به آن چیزی است که در رسانه‌ها مطرح شده و هنوز حکمی رویت نشده؛ ابتدا باید این حکم به صورت قانونی ابلاغ شود تا بتوان براساس آن در صورت لزوم، تصمیم‌گیری کرد.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار