ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تجمیع بیمه‌ها به تاراج کارگران می‌انجامد:

0

معاون دبیرکل خانه کارگر:

تجمیع بیمه‌ها به تاراج کارگران می‌انجامد/با اعتراض خانه کارگر؛ ضمیر مرجع خود را یافت .

معاون دبیرکل خانه کارگر در واکنش به فضا سازی‌هایی که به دنبال اعلان اعتراض رسمی این تشکل به نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص تجمیع بیمه‌های درمانی صورت گرفته است، گفت: این حجم سنگین از هجمه نشان می‌دهد که نامه تشکیلات خانه کارگر به نمایندگان مجلس باعث شده است که ضمیر، مرجع خود را بیابد.

حسن صادقی در این باره به ایلنا گفت: سنجش حقانیت گفتار ما با مردم و بویژه کارگران شریف است که با عضویت بیش از دومیلیون نفردر تشکیلات خانه کارگر و اعتماد به معرفی شدگان این تشکیلات در انتخابات مجلس پاسخ اینها را داده اند اما آقایان نمی گویند براساس کدام کارنامه و به نمایندگی ازکدام جریان به خود اجازه می‌دهند در دفاع از اشتهای بی پایان عده‌ای طماع قلم فرسایی کنند!مگر  برای زدن سنگ مرفهین به سینه نیاز به این همه مغلطه و فرافکنی است؟

او افزود:آقایان وابسته به وزارت پزشکان حتی در کانال‌هایشان سعی کرده‌اند این  نامه را متأثر از ادبیات رئیس جمهور پیشین جلوه دهند که باید گفت فارغ از نوع انتساب ، این قبیل اقدامات کور ذره ای از آلامشان نمی‌کاهد.

به گفته وی ،جالب اینجاست کسانی که ادبیات ما را با ادبیات رییس جمهور سابق مقایسه می کنند خودشان  رفتاری دقیقا مشابه رفتار وی دارند، هر چند تشکیلات کارگری با این دست و پا زدن در باتلاق طرح تحول آشناست.اما یقین بدانید از این تعابیر نخ نما شده هیچ بهرهای نخواهند برد.

صادقی ادامه داد: متولیان ومجریان طرح تحول به جای آنکه به اصل موضوع بپردازند سعی نموده اند ممرّی برای فرار آزمندان و حریصانی پیدا کنند که اولاً تعدادشان نسبت به جامعه عظیم و خدوم پزشکی محدود است و ثانیاً سیری ناپذیرشان اظهر من الشمس.

وی خطاب به رسانه ها یادآورشد: اگر در هر صنف و قشری چنین افرادی یافتید حق هر رسانه و فردی است که اعتراض و بازخواست کند. قرار نیست در جمهوری اسلامی جمعیت قابل توجهی از مردم مسئول پرداخت هزینه امیال تعدادی حریص باشند.

عضو سابق شورای عالی کار افزود: مگر بقیه اقشار جامعه طی دوسال گذشته چند درصد افزایش حقوق داشته اند که بتواند قابل قیاس با افزایش چندین برابری دریافتی برخی پزشکان باشد.

صادقی ادامه داد: اگر صداقت دارند بگویند چقدر در کانالهای خود و وزارتخانه بهداشت بدنبال منافع سایر اقشار خدمات درمانی نظیر بهیاران و پرستاران بوده اند.

رییس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با مخاطب قراردادن افرادی که آنها را سینه چاک دفاع از حریصان خواند، خاطرنشان کرد: آنهایی که بدون شناسنامه و هویت به دفاع کورکورانه از دریافتی برخی پزشکان و حمله به منتقدین مشغولند حتی جسارت ندارند  از پس پرده بیرون بیایند و با هویت خودشان بصورت رو در رو پاسخ انتقادات را بدهند.

وی ادامه داد: وزارتخانه ای که ماده ۳۸ قانون برنامه پنجم را با نگاه بخشی و گزینشی اجرا می‌کند، اینک میخواهد کدام در باغ سبز را به ما نشان دهد؟ برای بنده محرز است که بحث تجمیع منابع یک موضوع کاملاً انحرافی است که میخواهند با ادبیات بزک کرده به خورد مسئولین و ملت دهند. مگر قرار نبود دستیابی به پوشش فراگیر و عادلانه خدمات سلامت و کاهش سهم مردم به ۳۰% به مدیریت منابع و متناسب نمودن تعرفهها عملی گردد پس آن همه شعار چه شد؟ آیا کارگران حق ندارند که با رؤیت این مدیریت و عملکرد به اهداف پس پرده طراحان مشکوک بوده و تردید ایجاد نمایند؟

صادقی با انتقاد از عملکرد وزارت بهداشت متذکرشد: بالاخره آقایان چه زمانی پاسخ خواهند داد که اجرای نظام ارجاع و پزشک خانواده ، تدوین و ابلاغ راهنماهای بالینی ، خرید راهبردی ، وحدت رویه و استانداردسازی فرآیندها و…برای سرگرمی بود یا واقعا به آن معتقد بودند؟!

معاون اموراستانهای خانه کارگر درادامه گفت: جالب اینجاست که ترویج دروغ شاه بیت اکثر نوشته های آقایان شده است. علیرغم آنکه  در تبصره ۲ و ۴ بند «ب» ماده ۳۸ قانون برنامه پنجم تکلیف اموال و درمان سازمان تأمین اجتماعی مشخص شده است ؛ به دروغ در هر محفلی می نشینید و میگویند تجمیع بیمه ها مصوبه مجلس است! اگر راست میگویند چرا استثنائات را از قلم میاندازند؟! چرا قائم مقام وزیر بهداشت در تلویزیون ودر مقابل چند ده میلیون بیننده به دروغ میگوید کارگران از طرح تحول بصورت رایگان بهره مند شده اند؟

وآیا این دروغ بزرگ است یا اینکه “اشتهاناپذیر خطاب قرار دادن عده قلیلی از پزشکان ” که منافع ملی و نظام و مردم را فدای منافع صنفی و شخصی خود میکنند؟

وی تاکیدکرد: جامعه کارگری همواره قدردان پزشکان و اطبای محترم که به وظایف قانونی و شرعی و اخلاقی خود عمل میکنند بوده و خواهند بود و شانتاژهای عده ای که می‌ترسند شناسنامه خود را ارائه کنند نمی‌تواند در قضاوت آنان تاثیر بگذارد.

صادقی در پایان گفت: دیگر تردید نداریم که طراحی الحاق بخش درمان تامین اجتماعی در قالب روکش فریبنده “تجمیع بیمه ها”فقط و فقط به قصد تاراج سرمایه کارگران و استمرار برخی پرداختهای نجومی و ایجاد تاخیر درتشییع جنازه طرحی است که به ضدّ خود تبدیل شد.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار