ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

ادغام در مان تامین اجتماعی تنها به سود اقلیت پزشکان است :

0

در بیانیه مشترک سه تشکل عالی کارگری عنوان شد:

ادغام در مان تامین اجتماعی تنها به سود اقلیت پزشکان است .

ایلنا: سه تشکل عالی کارگران شاغل و بازنشسته در بیانیه ای مشترک ون عالی اعتراض خود را نسبت به تلاش پزشکان مستقر در وزارت بهداشت و کمیسیون بهداشت مجلس برای ادغام منابع درمانی سازمان تامین اجتماعی اعلام کردند.


به گزارش اخبار دریافتی ایلنا در این بیانیه که روز گذشته خطاب به اعضای کمیسیون تلفیق برنامه ششم مجلس شورای اسلامی در رسانه ها منتشر شده تاکید شده است  که عده ای ازپزشکان در وزارت بهداشت وکمیسیون بهداشت مجلس به دنبال درج حکم تجمیع وادغام بیمه درمان تامین اجتماعی در فرایند تصویب برنامه ششم هستند.

در ادامه این بیانیه آمده است که این دسته از پزشکان میخواهند کاری کنند که نه تنها برنامه ششم توسعه مزیت جدیدی برای کارگران ومستمری بگیران تامین اجتماعی به ارمغان نیاورد بلکه بخش درمان سازمان را هم از آنها بگیرند.

نویسندگان این بیانیه با یادآوری اینکه ۴۰میلیون نفر بیمه شدگان تامین اجتماعی از دولت ومجلس وبرنامه ششم توسعه چشم یاری دارند، تاکید شده است که بازنشستگان تامین اجتماعی انتظار دارند همینطور که دولت به فکر بیمه شدگان وبازنشستگان کشوری هستند به فکر بیمه شدگان وبازنشستگان کارگری هم باشند.

در ادامه بیانیه آمده است: اگر به هردلیلی نمی خواهند یا نمی توانند به بیمه شدگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی کمک کنند حداقل به آنها  ضربه نیز نزنند واگر چیزی به سرسفره ما نمی آورند حداقل قوت لایموت ما را از سر سفره مان برندارند وزمینه دست اندازی به اموال مارا فراهم نکنند.

نویسندگان این بیانیه در پایان خواستار آن شده‌اند که با حضور در مجلس شورای اسلامی ادله خود را برای مخافت با تجمیع بیمه‌ها ارائه دهند تا فرصت طلبان که عده قلیلی هستند نتوانند بیش از این حقوق آنان را تضییع کنند.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار