ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

نظر بازنشستگان درباره جدایی درمان از تامین اجتماعی:

0

رئیس شورای عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: وزارت بهداشت و بیمه سلامت ابتدا بخشهای درمانی دستگاه ها و نهادهای دولتی را ادغام کنند و بعد از آن در خصوص تجمیع بیمه ها تصمیم بگیرند.


خبرگزاری مهر: علی اصغر بیات در خصوص تصمیم نمایندگان به تجمیع بیمه‌ها و تفکیک آن از سازمان تامین اجتماعی گفت: گویی قرار نیست سازمان تامین اجتماعی به آرامش برسد و عده ای نمی خواهند این سازمان خدمات رسان آرامش داشته باشد و کماکان می خواهند آن را در حاشیه نگه دارند.

وی افزود: هراز گاهی وزارتخانه و نهادهای ذیربط چشم طمع به اموال کارگران دارند در حالی که منابع درمانی سازمان تامین اجتماعی از محل ذخایر و اندوخته های چندین نسل بیمه شده و مستمری بگیران سازمان شکل گرفته است و این منابع مشاع بین النسلی و حق الناس است.

بیات یادآور شد: عده ای می گویند، درمان تامین اجتماعی مال ماست و نه به فکر کارگران هستند و نه به فکر دولت بلکه برخی مقاصد و نیات دستگاهی و صنفی خود را دنبال می کنند در حالی که حتی در حال حاضر نیز، اولویت و مقدمات بسیار زیاد دیگری غیر از ادغام بخش درمان وجود دارد که این نهادها باید به آن توجه کنند.

رئیس شورای عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: بیمه سلامت و وزارت بهداشت ابتدا بخش های درمانی مربوط به دستگاه ها، وزارتخانه ها و نهادهای دولتی که از منابع دولتی هستند را ادغام کنند. مراکزی چون مراکز درمانی بانک ها، بیمه های دولتی، وزارت نفت، آموزش و پرورش، کمیته امداد و … که تماما از منابع و بودجه دولتی ساخته و نگهداری و اداره می شود. نه اینکه یک راست به سراغ اموال کارگران و بازنشستگان که حق الناس است بیایند. در حالی که بخش درمان اعم از مستقیم و غیرمستقیم در سازمان تامین اجتماعی همانند بخش سرمایه گذاری، پاره تن تامین اجتماعی است و باید در قالب یک پیکر واحد و منسجم، راهبری و هدایت شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نکته آخر اینکه جدایی بخش درمان سازمان تامین اجتماعی کاری است که در رژیم سابق انجام شد و پس از انقلاب با تصویب قانون الزام، اصلاح شد و شایسته نیست که دوباره همان مسیر شکست خورده را طی کنیم.

منبع : http://www.fardanews.com/fa/news/583666

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار