ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

مجلس پذیرفت، قانون کار با نظر کارگران و کارفرمایان اصلاح شود:

0

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران در گفت وگو با تسنیم:

مجلس پذیرفت، قانون کار با نظر کارگران و کارفرمایان اصلاح شود.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران با بیان اینکه پیشنهاد دادیم توافق های قبلی جایگزین قانون فعلی شود گفت: در ۷مورد اختلاف نظر داشتیم که مقرر شد این چند ماده را در جلسه ای مشترک با شرکای اجتماعی بررسی کنیم.

محمد عطاردیان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درباره جلسه کمیسیون اجتماعی و اصلاح لایحه قانون کار گفت: روز گذشته این جلسه با حضور تشکل های کارگری و کارفرمایی برگزار شد و نمایندگان کارگری معتقد بودند که این لایحه ظرفیت بررسی را ندارد و باید به دولت عودت داده شود.

وی ادامه داد: قانون کار در گذشته بین نمایندگان کارگران و کارفرمایان مورد بررسی قرار گرفت و ۱۴ صورتجلسه با رضایت کارگران و کارفرمایان مورد اصلاح قرار گرفت، در ۷ زمینه اختلاف نظر بین کارگران وکارفرمایان وجود داشت که می بایست در جلسه ای دیگر مورد بررسی قرار می گرفت.

عطاردیان تأکید کرد: به کمیسیون اجتماعی مجلس پیشنهاد دادیم تا آن ۱۴ صورتجلسه قبلی که به صورت سه جانبه از اصلاح قانون کار تهیه شده بود را بررسی و در صورت صلاح دید جایگزین قانون فعلی کنند تا رضایت کارگران هم جلب شود و اختلاف نظر در ۷ماده نیز در کمیسیون اجتماعی یا جلسه ای دیگر از شورای عالی کار مورد بررسی قرار گیرد.

نایب رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران افزود: در مورد ۷ بخش که مورد اختلاف نظر بین کارگران و کارفرمایان بود هم می‌توان در شورای عالی کار یا کمیسیون اجتماعی مجلس تصمیم گیری کرد. رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس پیشنهاد بررسی ۱۴صورتجلسه در کمیسیون را پذیرفت و قرار شد این موضوعات در جلسات آینده مورد بررسی قرار گیرد،  ۲۶ سال از زمان تصویب قانون کار در مجمع تشخیص مصلحت نظام می گذرد و امروز باید بخشی از مواد متناسب با شرایط اصلاح شود.

وی تأکید کرد:کارفرمایان و کارگران شرکای اجتماعی دولت هستند، بنابراین دولت نباید بدون مشورت با این دو گروه کاری در زمینه اصلاح قانون کار انجام دهد و این قوانین باید با نظر دو گروه کارگری و کارفرمایی تنظیم و ابلاغ شود.

منبع : http://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/07/28/1216058

شناسه خبر: ۱۲۱۶۰۵۸ سرویس: اقتصادی

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار