ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لایحه معیوب اصلاح قانون کار قابلیت بررسی در مجلس را ندارد :

0

یک عضو کارگری شورای عالی کار :

لایحه معیوب اصلاح قانون کار قابلیت بررسی در مجلس را ندارد .

ایلنا: یک عضو کارگری شورای عالی کار تاکید دارد که لایحه اصلاح حتی از پتانسیل‌های لازم برای طرح در مجلس برخوردار نیست.

«علی اصلانی» در گفتگو با ایلنا با اعلام این مطلب اظهار داشت: اگرچه تصمیم گیری در خصوص ادامه دادن یا توقف جلسات بررسی لایحه اصلاح قانون کار به اعضای کمیسیون اجتماعی محول شده اما جامعه کارگری خواهان آن است که بررسی این لایحه از دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس خارج شود.

وی افزود: لایحه‌ای که هم اکنون برای اصلاح قانون کار در مجلس مطرح است، ماهیتی سراسر ضد کارگری دارد، گفت: بررسی آن در مجلس دردی از کارگران دوا نمی کند و از این رو است که جامعه کارگری اصرار دارد تا این لایحه برای بررسی در شورای عالی کار به دولت بازگردانده شود.

عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور از برخورد دوگانه معاونت روابط کار وزارت کار در خصوص فرایند رسیدگی به لایحه اصلاح قانون کار انتقاد کرد و افزود: معاونت روابط کار وزارت کار یک از بررسی این لایحه در شورای عالی کار سخن می‌گفت اما با نزدیک شدن به زمان بررسی لایحه در مجلس متوجه شدیم که این تنها یک وعده بود.

اصلانی لایحه اصلاح قانون کار را خطری بزرگ برای امیت شغلی و زمینه ساز بروز بحران های معیشتی دانست و تاکید کرد که با تعدیل مواد ۷ و ۴۱ قانون کار جامعه کارگری بیش از پیش اعتماد خود را به دولت از دست می‌دهد.

این عضو کارگری شورای عالی کار در پایان لایحه اصلاح قانون کار را فاقد پتاسیل‌های لازم برای رسیدگی دانست و افزود: این لایحه دست کارفرمایان را بیش از پیش برای تضییع حقوق کارگران باز می‌گذارد و هویت اجتماعی آنان را از میان می‌برد چرا که تاکنون به همین اندک حمایت‌ها که قانون کار آمره بودن آنان را مورد تاکید قرار داده است دل خوش کرده‌ اند.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار