ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

هشدار خطر لایحه اصلاح قانون کار را جدی بگیرد :

0

دبیر خانه کارگر قزوین خطاب به نمایندگان مجلس:

هشدار خطر لایحه اصلاح قانون کار را جدی بگیرد .

ایلنا: یک فعال صنفی کارگری در استان قزوین نسبت به تبعات جبران ناپذیر تصمیمی که اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برای بررسی لایحه اصلاح قانون کار گرفته‌اند، هشدار داد.

عید علی کریمی با اعلام این مطلب به ایلنا گفت: گشودن لایحه معیوب اصلاح قانون کار در جلسه رسمی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تبعات جبران ناپذیری را برای جامعه به دنبال دارد.

وی بابیان اینکه تمامی صحبت‌هایی که از سوی مدافعان لایحه مذکور عنوان می‌شود تنها وعده‌هایی جذاب و فریبنده است؛ افزود: تصویب مفاد این قانون منافع کارگران شاغل، بیکار و بازنشسته را به خطر خواهدانداخت.

دبیر اجرایی خانه کارگر قروین افزود: در این لایحه پایه‌های خانواده‌های تمامی مزدبیگران کارگران خواهد لرزید و قطع یقین تبعات تصویب و اجرای این مقررات فراتر از خانوارهای کارگری بوده و تا پشت میز مدیران واحدهای صنعتی و کارفرمایان نیز ادامه خواهد یافت.

این فعال کارگری گفت: قطع یقین با تصویب و اجرای مقررات جدید نارضایتی شغلی کارگران تا دوچندان افزایش می‌یابد و چنانچه این اتفاق بیفتد امکان تامین امنیت سرمایه در فعالیت‌های مولد صنعتی وجود نخواهد داشت.

وی گفت: شاید بتوان تصور کرد که با بازگذاشتن دست کارفرمایان دولتی و خصوصی در اخراج و سرکوب مزد، جویندگان کار برای تامین بقاء مجبور به پذیرفته شدن شرایط کارفرمایان خواهند شد اما در این صورت چه تضمینی وجود دارد که افراد شاغل با جان و دل در راستای تامین منافع کارفرمایان مشغول کار شوند.

این فعال صنفی کارگری هشدار داد: حذف جنبه‌های حمایتی قانون کار نقض مقاوله‌نامه‌های بنیادین حقوق کار و اصول قانون اساسی است و انجام آن می‌تواند تبعات زیان بخشی را برای آنها به دنبال دارد.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار