ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

نقشه دولت برای حذف کارت سوخت افشا شد:

0

نقشه دولت برای حذف کارت سوخت افشا شد/ بنزین ۱۲۰۰ تومان می‌شود.

درحالی دولت اقدام به حذف کارت سوخت کرده است که رئیس انجمن جایگاه‌داران سوخت گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به ابلاغیه حذف کارت هوشمند بنزین و توقف عرضه کارتی این فرآورده نفتی، افزایش قیمت‌ها به‌فاصله چند هفته پس از جمع‌آوری کارت‌های بنزین اتفاق بیفتد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیژن حاج‌محمدرضا در جمع خبرنگاران درباره تغییرات جدید قیمت فرآورده‌های نفتی، گفت: بر اساس قانون بودجه سال ۹۵، دولت تا پیش از به پایان رسیدن سال، قیمت فرآورده‌های نفتی به‌ویژه بنزین و گازوئیل را افزایش می‌دهد.

بر اساس آنچه مهر نوشته، رئیس انجمن جایگاه‌داران سوخت سراسر کشور با اعلام “امسال قطعاً شاهد افزایش قیمت بنزین و گازوئیل در کشور خواهیم بود”، تصریح کرد: بر این اساس افزایش قیمت هر لیتر بنزین معمولی از ۱۰۰۰ تومان فعلی به لیتری ۱۲۰۰ تومان و بهای هر لیتر بنزین سوپر از ۱۲۰۰ تومان فعلی به ۱۵۰۰ تومان محتمل به نظر می‌رسد.

وی با تأکید بر اینکه قیمت هر لیتر گازوئیل هم به ۵۰۰ تومان افزایش می‌یابد، اظهار داشت: بر اساس مصوبات ابلاغ شده قانون بودجه، دست دولت برای افزایش قیمت‌ها باز است.

حاج‌محمدرضا همچنین در خصوص زمان‌بندی افزایش قیمت بنزین هم بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به ابلاغیه حذف کارت هوشمند بنزین و توقف عرضه کارتی این فرآورده نفتی، افزایش قیمت‌ها به‌فاصله چند هفته پس از جمع‌آوری کارت‌های بنزین اتفاق بیفتد.

رئیس انجمن جایگاه‌داران سوخت سراسر کشور همچنین در پاسخ به این پرسش خبرنگاران “آیا با توجه به سقوط آزاد قیمت نفت خام در بازار جهانی، افزایش قیمت بنزین در داخل کشور نوعی گران فروشی نیست؟” ابراز کرد: هم‌اکنون قیمت یک لیتر بنزین با اکتان بالا در بازار فوب خلیج فارس کمتر از ۱۰۰۰ تومان بوده و بهای یک لیتر بنزین در امارات حدود یک درهم است.

وی با یادآوری اینکه از ابتدای امسال تاکنون به‌طور متوسط ۷۰ تا ۷۱ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شده است، تأکید کرد: عملاً هم‌اکنون تقاضا برای مصرف بنزین در کشور با افزایش قابل توجهی همراه نیست.

حاج‌محمدرضا با بیان اینکه با توجه به ثابت ماندن تقاضا عملاً جایگاه‌داران سوخت مخالف افزایش دوباره قیمت بنزین در کشور هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به هزینه‌های بالای انتقال، ذخیره‌سازی و توزیع، عملاً قیمت تولید و عرضه یک لیتر بنزین در داخل کشور بالا است و از این رو دولت برای کاهش هزینه‌های خود اقدام به افزایش قیمت بنزین خواهد کرد.

منبع : http://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/07/16/1206674

شناسه خبر: ۱۲۰۶۶۷۴ سرویس: اقتصادی

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار