ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اعتماد بازنشستگان و کارگران با ارزش ترین سرمایه سازمان تأمین اجتماعی و بانک رفاه است:

0
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:

اعتماد بازنشستگان و کارگران با ارزش ترین سرمایه سازمان تأمین اجتماعی و بانک رفاه است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی و بانک رفاه کارگران توفیق خدمت به جامعه کارگری را دارند و اعتماد بازنشستگان و کارگران مهمترین و با ارزش ترین سرمایه های بانک رفاه و سازمان تأمین اجتماعی است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش در جلسه مشترک با مدیرعامل بانک رفاه کارگران و اعضای کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی با بیان اینکه صاحبان سازمان تأمین اجتماعی و همه مجموعه های مرتبط با این سازمان بازنشستگان و بیمه شدگان هستند، گفت: ١۴ میلیون بیمه شده و ٢ میلیون و ۶٠٠ هزار بازنشسته و خانواده آنان که در مجموع به بیش از ۴٢ میلیون نفر می رسند، از خدمات تأمین اجتماعی استفاده می کنند.

وی با اشاره به وجود تعامل مناسب و سازنده بین سازمان تأمین اجتماعی و جامعه شریف کارگران و بازنشستگان اظهار داشت: مدیران فعلی سازمان تأمین اجتماعی از بدنه جامعه کارگری هستند و مشکلات و خواسته های این عزیزان را به خوبی درک می کنند.

وی با بیان اینکه هر صندوق بیمه ای در ٣٠ سال اول فعالیت در حال جذب منابع است و مصارف اندکی دارد و بعد از ٣٠ سال زمان پرداخت و افزایش هزینه ها فرا می رسد، گفت: سازمان تأمین اجتماعی نیز از این قاعده مستثنی نیست و اکنون شاهد فرا رسیدن زمان اوج پرداختها در این سازمان هستیم.

دکتر نوربخش ادامه داد: هنر مدیریت صندوق بیمه ای این است که با مدیریت صحیح، تعادل بین منابع و مصارف سازمان را حفظ کند و از طریق جذب منابع مالی و مدیریت مصارف این تعادل را برقرار نگاه دارد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در صورت رعایت ضوابط بیمه ای و اجرای دقیق محاسبات بیمه ای در سازمان تأمین اجتماعی امکان ادامه تعادل مالی در این سازمان حداقل تا دونسل دیگر وجود دارد و سازمان تأمین اجتماعی مشکلی در ارائه خدمات نخواهد داشت.

دکتر نوربخش سازمان تأمین اجتماعی را تنها نهاد بیمه گر اجتماعی کشور دانست که تعادل منابع و مصارف در آن برقرار است و برای ارائه خدمات به ذی نفعان وابسته به بودجه دولتی نیست.

وی اظهار داشت: در حال حاضر نیز با تمهیدات اتخاذ شده و تلاش و همکاری مدیران و کارکنان تمامی تعهدات سازمان به موقع اجرایی شده و مشکلی در خدمت رسانی به بیمه شدگان و بازنشستگان وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی استفاده حداکثری از فن آوری اطلاعات را از دیگر برنامه های اصولی این سازمان برشمرد و گفت: در این حوزه کارهای بزرگی انجام شده و در حال انجام است که زمینه ساز تحول جدی در فعالیت سازمان و ارتقاء قابل توجه خدمات خواهد بود.

دکتر نوربخش با اشاره به بررسی قانون برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکرات و همکاری بسیار خوبی را در این رابطه شاهد هستیم و دیدگاههای کارشناسی سازمان تأمین اجتماعی به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ارائه می شود.

دکتر سهمانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در این جلسه گفت: برگزاری جلسات منظم با بازنشستگان و رسیدگی به خواسته های این عزیزان در اولویت بانک رفاه قرار دارد.

وی افزود: در حال حاضر با کاهش مشکلات شاهد ایجاد فضای کاری مناسب و فراهم شدن امکان فعالیت مناسب تر و خدمت شایسته به مشتریان بانک رفاه از جمله بازنشستگان تأمین اجتماعی هستیم.

عبدالرحمن تاج الدین، معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی نیز گفت: در رسیدگی به برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی در دو سال گذشته شاهد فراز نشیب هایی بوده ایم و این برنامه در مجلس گذشته نیز بررسی شده بود.

وی افزود: فرآیند بررسی این قانون در کمیسیونها به زودی تکمیل می شود و نظرات کارشناسی سازمان تأمین اجتماعی نیز به نمایندگان مجلس ارائه شده است.

تاج الدین ادامه داد: در قانون برنامه ششم توسعه پیشنهادات مختلفی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شده است که سازمان تأمین اجتماعی با برخی از پیشنهادات موافقت و با برخی نیز مخالفت کرده و نظرات تخصصی و حقوقی این سازمان به کمیسیون های تخصصی مجلس ارائه شده است.

دکتر منصور اعتصامی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: دستور کار هفتگی کمیسیون ها و صحن علنی مجلس شورای اسلامی که مرتبط با سازمان تأمین اجتماعی باشد را به صورت منظم با همکاری معاونت حقوقی و امور مجلس سازمان در اختیار کانون های بازنشستگان قرار می دهیم تا امکان ارائه نظر و دیدگاه شرکای اجتماعی سازمان در رابطه با پیشنهادات و دستور کار مجلس فراهم شود و اعضای کانون بازنشستگان بتوانند نظرات و دیدگاههای خود را به نمایندگان شهرستانها و استانهای خود ارائه دهند.

دکتر مهدی درخشان، مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه به سوالات مطرح شده از سوی اعضای کانون عالی بازنشستگان در حوزه درمان پاسخ داد.

وی گفت: جذب نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان تأمین اجتماعی گنبد در آزمون استخدامی آینده سازمان انجام می شود و تشکیلات نیروی انسانی این بیمارستان نیز در آینده نزدیک اصلاح خواهد شد.

دکتر درخشان افزود: مراحل بررسی و تصویب احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در زرندیه استان مرکزی نیز در حال پیگیری است و انتظار می رود در آینده نزدیک احداث این مرکز به تصویب کمیته ساخت و ساز بخش درمان سازمان برسد.

وی با اشاره به برنامه سازمان تأمین اجتماعی برای احداث بیمارستان های جدید در تبریز، شیراز و مشهد، گفت: این بیمارستان ها با همکاری شرکتهای معتبر کره ای و اتریشی و همراه با جذب منابع به صورت فاینانس احداث می شوند.

علی اصغر بیات، رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی از برگزاری مراسم ویژه روز بازنشستگان تشکر کرد و گفت: برگزاری جلسات و نشست های مشترک باعث همگرایی بیشتر و آگاهی بازنشستگان از وضعیت تأمین اجتماعی می شود.

وی افزود: برقراری ارتباط مناسب بین کانون های بازنشستگان و واحدهای اجرایی تأمین اجتماعی و دسترسی مناسب کانون ها به اطلاعات مورد نیاز باعث تسهیل خدمت رسانی و رضایتمندی بیشتر بازنشستگان می شود.

بیات ضمن تشکر از اجرای برنامه پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان که باعث افزایش انضباط مالی در سازمان تأمین اجتماعی شده است، اظهار داشت: با اجرای این برنامه امکان پرداخت حق بیمه تکمیلی و بیمه عمر بازنشستگان نیز به صورت متمرکز فراهم شده است و امیدواریم این اتفاق نیز در قرارداد جدید محقق شود.

شادبخش، رئیس کانون بازنشستگان استان البرز گفت: توانمندی و بقای سازمان تأمین اجتماعی مهمترین دغدغه بازنشستگان است.

وی افزود: با توجه به هزینه های روز افزون سازمان تأمین اجتماعی و افزایش تعداد بازنشستگان و از طرفی محدودیتهای منابع و وضعیت نامناسب اشتغال در جامعه که کاهش بیمه پردازان تأمین اجتماعی را نیز به دنبال دارد، مهمترین مسئله کشور باید کمک به سازمان تأمین اجتماعی باشد.

دریابیگی، رئیس کانون بازنشستگان استان مازندران گفت: برگزاری جلسات منظم مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بازنشستگان و کارگران باعث خوشحالی است. بازنشستگان و کارگران اعضای خانواده تأمین اجتماعی هستند و در دفاع از این سازمان در یک صف و در کنار یکدیگر قرار دارند.

وی افزود: انتظار مردم برای عدالت اجتماعی از طریق تأمین اجتماعی قابل تحقق است و مدیریت سازمان تأمین اجتماعی باید برعهده کسانی باشد که با تمام وجود و با عشق و علاقه به مردم کار می کنند.

رمضانی، رئیس کانون بازنشستگان استان خراسان رضوی با اشاره به بررسی قانون برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی گفت: از سازمان تأمین اجتماعی انتظار داریم که آنچه در رابطه با این سازمان در برنامه ششم توسعه در دست بررسی است و پیشنهادات و دستوراتی که در رابطه با این سازمان در دستور کار مجلس قرار می گیرد را به صورت منظم به کانون های بازنشستگی استانها اطلاع دهند.

وی ادامه داد: با این کار اعضای کانونهای بازنشستگی به عنوان نماینده بازنشستگان می توانند با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در باره این مصوبات گفتگو کنند و خواسته ها و انتظارات بازنشستگان را از آنان پیگیری کنند.

خانم نصراللهی، رئیس کانون بازنشستگان گیلان نیز در این نشست خواستار رفع مشکل کانون بازنشستگان گیلان در رابطه با محل استقرار شد و گفت: موسسه املاک و مستقلات تأمین اجتماعی باید همکاری بیشتری در رابطه با دفتر کانون بازنشستگان داشته باشد.

باصری، رئیس کانون بازنشستگان استان فارس گفت: شعب سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور جا دارد که در ادوار مختلف بویژه در روز بازنشستگان افرادی را که به تازگی به مرحله بازنشستگی رسیده اند را دعوت کند و در مراسم روز بازنشستگان از آنان تقدیر نمایند.

وی همچنین گفت: داروهای مورد نیاز بازنشستگان در مراکز درمانی تأمین اجتماعی در سراسر کشور باید به صورت مناسب در دسترس قرار گیرد.

اسکویی، رئیس کانون بازنشستگان استان آذربایجان شرقی نیز خواستار تسریع در احداث بیمارستان جدید تأمین اجتماعی در تبریز شد.

وی تعیین تکلیف چگونگی پرداخت بدهی دولت به تأمین اجتماعی را از دیگر مسائل با اهمیت دانست و گفت: در برنامه ششم توسعه جا دارد که در این رابطه اقدام اساسی صورت گیرد.

رئیس کانون بازنشستگان استان گلستان گفت: بازنشستگان باید امکان استفاده از امکانات ورزشی سازمان تأمین اجتماعی را داشته باشند .

وی خواستار رفع مشکلات مرکز تصویر برداری بیمارستان خاتم الانبیاء استان گلستان شد و گفت: خرید دستگاه MRI و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز این بیمارستان با توجه به اجرای طرح توسعه در این مرکز از خواسته های بازنشستگان است.

امیری، رئیس کانون بازنشستگان استان مرکزی اجرای طرح کرامت رضوی و اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس را اقدامی پسندیده دانست و گفت: با افزایش ظرفیت و فراهم شدن امکان اعزام تعداد بیشتری از بازنشستگان شاهد رضایتمندی بیشتر آنها خواهیم بود.

وی افزود: انتظار بازنشستگان این است که در سال جاری بیمه تکمیلی و بیمه عمر آنها به صورت همزمان فراهم شود.

اکبری، رئیس کانون بازنشستگان کرمانشاه گفت: ورود اقشار جدید به جمع بیمه شدگان تأمین اجتماعی بدون تأمین هزینه که در دولت قبل اجرا شد دلیل اصلی و علت اساسی مشکلات فعلی این سازمان است و در آینده نیز شاهد تشدید این مشکل خواهیم بود و باید برای رفع این مشکل چاره اندیشی شود.

وی اظهار داشت: کارهای بسیار خوب و قابل تقدیری در سازمان تأمین اجتماعی صورت گرفته است. برگزاری المپیاد ورزشی، طرح کرامت رضوی، پرداخت وام های قرض الحسنه و انتخاب بازنشستگان نمونه از اقدامات ماندگار است که در سازمان تأمین اجتماعی انجام می شود.

اسدی، رئیس کانون بازنشستگان استان قزوین گفت: مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت باید با جدیت پیگیری شود و زمینه مناسب برای پرداخت آن فراهم شود. در صورت پرداخت این مطالبات امکان خدمت رسانی مناسب به بازنشستگان و بیمه شدگان فراهم می شود.

وی افزود: از بانک رفاه کارگران انتظار داریم که همکاری و تعامل نزدیک تری با بازنشستگان داشته باشد و با توجه به اینکه یک سوم مشتریان این بانک را بازنشستگان تأمین اجتماعی تشکیل می دهند، خدمات مناسب تری را به این عزیزان ارائه دهد.

منبع: http://www.tamin.ir/News/Item/32836/2/32836.html

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار