ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

دستگاه‌های نظارتی صاحبان فیش‌های نجومی را تحت تعقیب قرار دهند:

0

نوبخت در نشست هفتگی با خبرنگاران:

تعیین ساز و کاری از سوی دولت برای معقول‌تر شدن قیمت ارز/ دستگاه‌های نظارتی صاحبان فیش‌های نجومی را تحت تعقیب قرار دهند.

سخنگوی دولت گفت: از دستگاه‌های نظارتی می‌خواهیم هر کسی را در هر جایگاهی تخلفی کرده و دریافتی‌اش خلاف قانون بوده تعقیب کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز در نشست هفتگی با خبرنگاران در تشریح نحوه تصویب برنامه ششم توسعه در مجلس، گفت: این برنامه از سال ۹۳ نگارش شد، از همه ظرفیت‌ها استفاده کردیم و یک لایحه کاملی را مبنی بر ۲۹ موضوع فرابخشی و ۱۴ موضوع دیگر به عنوان چالش مطرح کردیم.

وی افزود: کمیسیون تلفیق ۲۷ رای مثبت به کلیات برنامه ششم داد و وارد جزئیات شد، همه حرف و حدیث‌ها با عزم نمایندگان مجلس به پایان رسید.

سخنگوی دولت گفت: تا دهه فجر امسال ۵۰۰ پروژه عظیم عمرانی در سراسر کشور افتتاح خواهد شد.

نوبخت همچنین افزود: بیش از ۲۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از بدهی به پیمانکاران را تسویه خواهیم کرد.

وی درباره خارج کردن خودروهای فرسوده تصریح کرد: مصمم بودیم ۹۰ هزار تاکسی فرسوده را از ناوگان خارج کنیم که براساس آخرین گزارش دریافتی بیش از ۵۶ هزار و ۶۲۶ صاحب خودرو فرسوده ثبت‌نام کردند و تا الان ۲۱ هزار و ۸۱۸ تاکسی یا خودروی جدید تحویل داده شده است.

نوبخت به سرشماری نفوس و مسکن اشاره کرد و گفت: تا ساعت ۶ صبح امروز بیش از ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار خانوار نیز در برنامه سرشماری نفوس و مسکن ثبت‌نام کردند و جا دارد تشکر ویژه‌ای از مردم شریف ایران داشته باشیم.

سخنگوی دولت درباره افزایش قیمت ارز در بازار خاطرنشان کرد: فضا مناسب است و برای تک نرخی کردن ارز همکاران من در حال تهیه بودجه ۹۶ هستند، ضمن آن که آن را در وقت مقرر به محلس تقدیم خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه افزایش نرخ ارز باید تعدیل شود و لزومی ندارد افزایش قیمت ارز رخ دهد، گفت: ساز و کاری تعیین خواهیم کرد که ارز قیمت معقول‌تر بگیرد.

نوبخت درباره فیش‌های حقوقی نجومی خاطرنشان کرد: از دستگاه‌های نظارتی می‌خواهیم هر کسی را در هر جایگاهی تخلفی کرده و دریافتی‌اش خلاف قانون بوده تعقیب کند و ما نیز در این زمینه تابع قانون هستیم.

منبع : http://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/07/13/1204169

شناسه خبر: ۱۲۰۴۱۶۹ سرویس: سیاسی

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار