ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

استفاده از تجارب بازنشستگان لازمه توسعه و پیشرفت سازمان هاست:

0
مدیر کل تامین اجتماعی کردستان:

استفاده از تجارب بازنشستگان لازمه توسعه و پیشرفت سازمان هاست.

به مناسبت تکریم بازنشستگان، در مراسمی با حضورمدیران کل و درمان تامین اجتماعی ، روسای کانونهای بازنشستگی و کانون کارکنان بازنشسته، از منتخبین نمونه بازنشستگی و مستمری بگیر تامین اجتماعی استان کردستان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل تامین اجتماعی استان کردستان در این مراسم با اشاره به جایگاه و اهمیت احترام به بازنشستگان گفت: بازنشستگان افرادی هستند که گرانبها‌ترین روز‌های خود را وقف خدمت به مردم کرده و همواره صادقانه در راه توسعه و خدمت به سازمان و میهن اسلامی گام نهاده اند.
قریشی خاطر نشان کرد: بازنشستگی پایان کار نیست و این سازمان همواره نیازمند تفکر، همراهی و همفکری بازنشستگان است.
وی افزود: اگر تجربه بازنشستگان در کنار توان نیروهای جوان قرار بگیرد ضمن هموارتر شدن مسیر رشد و توسعه، موجبات پویاتر شدن سازمان نیز فراهم می شود.
مدیر کل تامین اجتماعی کردستان گفت: بازنشستگی به عنوان فصلی دیگر از زندگی همه شاغلین همواره مورد توجه است و پرداختن به موضوع بازنشستگی و بررسی و یافتن راه حل‌های مناسب برای حل مشکلات آنان درواقع به نوعی تکریم این افراد در خانواده و اجتماع و ترسیم چشم اندازی روشن، امیدوارکننده و عزت‌مندانه برای جامعه شاغلین خواهد بود.
گفتنی است، در این مراسم از ٣ نفر از همکاران بازنشسته و ۴ نفر ازمنتخبین نمونه (دو نفر بازنشسته و دو نفر همسر بازمانده) تأمین اجتماعی استان کردستان تقدیر به عمل آمد.

منبع : http://www.tamin.ir/News/Item/32601/2/32601.html

 

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار