ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

۳ میلیون یارانه‌بگیر در کشور حذف می‌شوند:

0

مشاور وزیر تعاون در اردبیل:

۳ میلیون یارانه‌بگیر در کشور حذف می‌شوند.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال پیش‌بینی شده است ۳ میلیون یارانه‌بگیر در کشور حذف شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رضا شریعت صبح امروز در همایش سراسری توانمندسازی و آموزش منابع انسانی در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی وزارت تعاون، کار و وفاه اجتماعی شناسایی افراد مستحق یارانه در کشور است که با پیش بینی‌های انجام شده امسال ۳ میلیون نفر از لیست یارانه‌بگیران حذف می‌شوند که در این زمینه برنامه‌ اساسی توسط دولت یازدهم وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۳ میلیون یارانه‌بگیر در کشور حذف شدند، گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده ۲۴ میلیون یارانه‌بگیر در کشور حذف می‌شوند که امسال پیش‌بینی شده بتوانیم ۳ میلیون نفر را از لیست یارانه‌بگیران حذف کنیم.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه با حذف ۳ میلیون یارانه‌بگیر در سال گذشته شکایت‌هایی از طرف این اقشار به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه شده بود، افزود: در این زمینه بررسی‌های لازم و اساسی توسط کارشناسان وزارت انجام شد و دلایل حذف این یارانه‌بگیران به آنها اعلام شد.

شریعت تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با برنامه‌ریزی اساسی در صدد است که بتواند افرادی را که نیازی به یارانه ندارند شناسایی کرده و از لیست یارانه‌بگیران حذف کند که در این زمینه بعد از فعالیت دولت یازدهم اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به برخی فیش‌های حقوقی نجومی و نامتعارف در کشور بیان کرد: فیش‌های حقوقی مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سایت این وزارت درج شده و از این طریق وزارت تعاون فیش‌های حقوقی مدیران خود را شفاف‌سازی کرده است.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: سلامت اداری و برخورد با فساد اداری یکی از اولویت‌های اساسی است و در این زمینه بازرسی و نظارت مستمری بر عملکرد ادارات در کشور وجود دارد و با هر گونه فساد اداری توسط دستگاه‌های مربوطه با جدیت برخورد می‌شود.

منبع : http://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/06/17/1180628/3-

شناسه خبر: ۱۱۸۰۶۲۸ سرویس: استانها

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار