ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اشتغالی که با وام شروع شود پایدار نیست:

0

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون:

باید رویکرد اشتغالزایی تغییر پیدا کند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون گفت: اگر بخواهیم رشد اشتغال محور داشته باشیم باید به سمت سرمایه گذاری در بخش های مختلف برویم.

به گزارش ایسنا، عیسی منصوری در جلسه شورای اداری در دهدشت افزود: همه ماها باید در مورد مسائل مدیریت شده برنامه ریزی داشته باشیم و مدیران شهرستانی به جای اینکه منتظر مسئولان بالادست باشند خودشان برای توسعه منطقه خود تصمیم بگیرند.

وی بیان کرد: در مورد تصمیم گیری مناطق محروم همان طرح های خاک خورده گذشته مطرح می شود و اگر این طرح ها خوب بود همان موقع صورت اجرایی پیدا می کردند.

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی عنوان کرد: از بعد انقلاب نگاه‌ها تمرکزگرا بود و همه دنبال این بودیم که مشکل اقتصاد برطرف شود و سرمایه های کشور را در واحدهای تولیدی هزینه می‌کردیم.

منصوری تصریح کرد: در این صورت سرمایه‌ها برای احداث صنایع به مناطق برخوردار از امکانات می‌رودو  بدیهی است در شهرستان محروم کهگیلویه به دلیل فراهم نبودن زیر ساخت‌ها صنعت ایجاد نمی‌شود.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون خاطرنشان کرد: نتیجه چنین نگاههای فقط تمرکزگرایی بود و باید رویکرد اشتغالزایی تغییر پیدا کند.

منصوری اضافه کرد: بر اساس این تغییر رویکرد کوشش می‌کنیم متناسب با مزیت‌های هر منطقه فرصت شغلی ایجاد کنیم.

وی اظهار کرد: ما در حوزه سیاست گذاری و تنظیمی وارد نشدیم و هیچ یک از برنامه های ۵ساله توسعه ای ما اشتغال محور نبودند، همه برنامه های ما رشد محوربوده اما اکنون باید فرصت اشتغال در کشور را فراهم کنیم.

منصوری افزود: اگر بخواهیم رشد اشتغال محور داشته باشیم باید به سمت سرمایه گذاری در بخش های مختلف برویم.

معاون وزیر کار به درخواست وام ها اشاره کرد و گفت: اشتغالی که با وام شروع شود پایدار نیست و وام های با درصد پایین بدنه و بیزینس هدفدار را دچار اختلال می کند.

وی اظهار کرد: سیاست های مکمل برای ایجاد اشتغال زایی و رشد اشتغال باید مد نظر قرار گیرد و این سیاست ها می تواند در این راستا اشتغال زایی کند.

منبع : http://www.isna.ir/news/95060102681

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار