ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اگر حقوقی ناحق گرفته شده باشد قطعاً به بیت‌المال بازمی‌گردانیم:

0

دادستان کل کشور:

اگر حقوقی ناحق گرفته شده باشد قطعاً به بیت‌المال بازمی‌گردانیم.

دادستان کل کشور تاکید کرد: در بحث حقوق‌های نامتعارف اگر پولی به ناحق گرفته شده باشد قطعاً به بیت المال بازخواهد گشت و با افرادی که متخلف و مجرم باشند نیز برخورد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت الاسلام و المسلمین «محمدجعفر منتظری» در رابطه با آخرین اقدامات صورت گرفته در بحث فیش‌های حقوقی نامتعارف، اظهار کرد: با توجه به حساسیتی که مسئله فیش‌های حقوقی غیرمتعارف در جامعه به وجود آورد، مسئولان این موضوع را به صورت جدی دنبال می‌کنند و بخشی از این مسئله نیز به عهده قوه قضائیه است.

وی افزود: رئیس قوه‌قضائیه برای اینکه بررسی جامع و کاملی در این رابطه صورت گیرد، تشکیل کارگروهی را مقرر کرد و این کارگروه مرکب از نماینده دادستانی کل، معاون اول قوه قضائیه، سازمان بازرسی و معاونت حقوقی است که کار خود را شروع کرده و به صورت جدی، موضوع را پیگیری می‌کنند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه بررسی‌ها در این زمینه گسترده است و نباید در آن عجله داشت، گفت: باید هم مبانی قانونی و هم مصوباتی که دولت و دستگاه‌های دیگر داشتند مورد بررسی قرار گیرد تا حقی ضایع نشود.

منتظری با بیان اینکه به مردم اطمینان می‌دهیم این موضوع با دقت بررسی می‌شود، ادامه داد: اگر پولی به ناحق گرفته شده باشد قطعاً به بیت المال بازخواهد گشت و با افرادی که متخلف و مجرم باشند نیز برخورد می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد در رسیدگی به این موضوع در برابر خواست مقام معظم رهبری و مسئولان عالیه نظام و مردم رو سفید باشیم.

دادستان کل کشور تصریح کرد: لیست‌های مختلفی از دیوان محاسبات، سازمان بازرسی و ورزاتخانه‌های مختلف دریافت کرده‌ایم؛ البته این به آن معنا نیست که همه احیاناً دارای حقوق‌های غیرمتعارف بودند؛ منتهی یک حدی را تعیین و لیستی را از مدیران گرفته‌ایم و ابتدا لیست مدیران را بررسی می‌کنیم تا مشخص شود چه کسانی حقوق و دریافتی‌هایشان در چارچوب ضوابط و چه کسانی خارج از آن بوده است.

منبع : http://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/05/22/1155675

شناسه خبر: ۱۱۵۵۶۷۵ سرویس: اجتماعی

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار