ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تشکل های کارگری، بازنشستگی و کارفرمایی به عنوان بازوان سازمان تامین اجتماعی فعالیت می کنند:

0
مدیر کل تأمین اجتماعی استان مرکزی:

تشکل های کارگری، بازنشستگی و کارفرمایی به عنوان بازوان سازمان تامین اجتماعی فعالیت می کنند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: تشکل های کارگری، بازنشستگی و کارفرمایی به عنوان بازوان سازمان تامین اجتماعی فعالیت می کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، نشست مشترک مدیران بیمه و درمان تامین اجتماعی و اعضای دبیرخانه تشکل های کارگری استان مرکزی با هدف ایجاد تعامل و رفع مشکلات جامعه کارگری در محل اداره کل تامین اجتماعی استان مرکزی برگزار شد کیومرث طهماسبی تعامل فی ما بین تشکل های کارگری را در ایجاد امنیت و آرامش اجتماعی و پیگیری امور تا حصول نتیجه مهمترین کارکرد این تشکل دانست و گفت : ایجاد دبیرخانه تشکل های کارگری در استان مرکزی و برای اولین بار در کشور اتفاق مبارکی است که اثرات مثبت آن را در آینده نزدیک و در بهبود شرایط جامعه کارگری استان شاهد خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه کانون هماهنگی شورای اسلامی کار، کانون های بازنشستگی کارگران و مستمری بگیران، مجمع نمایندگان کارگران، انجمن های صنفی کارگران هر کدام در این سال ها بعنوان تشکلی کارگری و با پوشش بخش عظیمی از نیروی کارگری استان مرکزی توانسته اند خدماتی را به ذینفعان و اعضای خود ارایه دهند، افزود: تفکر ایجاد ید واحده در حوزه تشکل های کارگری باعث ایجاد هم افزایی در بخش مولد استان مرکزی خواهد شد و سازمان تامین اجتماعی به عنوان مهمترین سازمان کارگری و کارفرمایی و پوشش ۵٠ درصدی جمعیت کشور و ۶۵ درصدی جمعیت استان مرکزی آماده تعامل با این تشکل نوپاست.
طهماسبی با اشاره به اینکه شورای اسلامی کار به عنوان تشکلی که بخش اعظمی از نیروی کار استان مرکزی را به عنوان اعضای خود دارد، گفت: ارتباط سازمان تامین اجتماعی با این شورا با برگزاری نشست های فصلی با هدف بررسی مسایل و مشکلات بیمه و درمان کارگران استان مرکزی سابقه چند ساله دارد و در سال های اخیر نیز اثرات مثبت برگزاری این نشست ها را بیمه شدگان و کارگران حس کرده اند.
مدیر کل تامین اجتماعی مرکزی همچنین با اشاره به فعالیت های  انجمن صنفی کارگران ساختمانی گفت: پوشش بیش از ٢٠ هزار نفر کارگر ساختمانی در استان مرکزی در سایه همکاری و تعامل فی مابین این سازمان و این انجمن صنفی بوده است و پیگیری تا احقاق حق کارگران ساختمانی واقعی را از مهمترین وظایف این انجمن بر شمرد.
طهماسبی گفت: کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی صاحبان اصلی این سازمان هستند و طی سه سال گذشته نیز این سازمان با برنامه ریزی هدفمند در حوزه بازنشستگان اولویت خدمت رسانی خود را به آنان اختصاص داده است.
وی افزود: توجه به فعالیت های اجتماعی و حضور بازنشستگان به عنوان گنجینه های تجربه با برگزاری مسابقات ورزشی در قالب المپیادهای استانی  و کشوری، اعزام  به سفرهای زیارتی و سیاحتی، وام های قرض الحسنه ، با هدف افزایش روحیه و پویایی سالمندان در دستور کار سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی:
کیفیت خدمات منجر به انتخاب  و مراجعه مجدد به یک مرکز درمانی می شود

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی نیز  در این نشست با اشاره به اینکه مهمترین کار در حوزه درمان ارایه خدمات با کیفیت به بیمه شدگان است، گفت : درمان سازمان تامین اجتماعی در سال های اخیر بدور از اقدامات تبلیغی و در عمل در صدد ارایه بهترین و با کیفیت خدمات به ذینفعان است.
دکتر بابک عدلی افزود: چرا که مراجعه مجدد بیمار به یک مرکز درمانی منوط به دریافت خدمات باکیفیت خواهد بود .
وی اجرای هتلینگ بیمارستان های ملکی سازمان تامین اجتماعی در استان مرکزی به عنوان پایلوت کشوری، را از مهمترین اقدامات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی دانست .
دکتر عدلی ساخت اورژانس بیمارستان امام خمینی ( ره ) اراک، بیمارستان چمران ساوه، فعال سازی بیمارستان نیمه تعطیل شهرستان شازند، افتتاح درمانگاه خمین، تکمیل درمانگاه دلیجان ، اجرای عملیات درمانگاه تفرش، در اولویت قرار گرفتن ساخت درمانگاه زرندیه، راه اندازی سونوگرافی سرپایی بیمارستان امام خمینی (ره ) اراک و بیمارستان شازند ، تکمیل بخش زایمان و ١١ تخت بیمارستان امام خمینی (ره ) و افتتاح آن در مهرماه سال جاری را از مهمترین اقدامات این مدیریت در استان مرکزی دانست .
دکتر عدلی گفت : هزینه های انجام شده در بخش درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در سال ١٣٩۴ بالغ بر ٣١٠ میلیارد تومان بوده است که این امر از سهم یک سوم حق بیمه در حوزه درمان بسیار فراتر است.
در ادامه این نشست، روسا و نمایندگان تشکل های کارگری، بازنشستگی و کارفرمایی به بیان مطالب پرداختند.
ابوالفضل پوروفایی، نایب رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با اشاره به تشکیل این دبیرخانه در استان مرکزی از اول مرداد ماه سال جاری، هدف از تشکیل این دبیرخانه را ایجاد انسجام و همدلی و همفکری در بین تشکل های کارگری استان مرکزی برشمرد.
وی همچنین با اشاره به ایجاد این تشکل گفت : امیدواریم ایجاد این دبیرخانه منشاء آثار خیر برای جامعه کارگران استان مرکزی باشد و هم اکنون این امر در سایر استانها نیز تسری یافته است و از این به بعد درخواست های صنفی کارگران استان مرکزی با هدف پرهیز از چند صدایی صرفا از طریق این دبیرخانه با سایر سازمانها و ادارات پی گیری خواهد شد.
وی در ادامه خواستار برگزاری دوره های آموزشی قوانین و مقررات برای اعضای این تشکل ها شد .
وی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی متعلق به بیمه شدگان ، بازنشستگان و کارفرمایان است، گفت : این تشکل  با دفاع از این صندوق بین النسلی خواستار برنامه ریزی دولت برای پرداخت مطالبات سازمان تامین اجتماعی است.
بیغشی، رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر اراک مهمترین اقدامات این کانون در ارایه خدمت به مستمری بگیران را برشمرد و گفت  : پی گیری های مکرر جهت ساخت زمین اختصاص یافته به کانون اراک، انعقاد تفاهنامه با بانک رفاه و تجارت در خصوص اعطای وام قرض الحسنه به مستمری بگیران اراک ، دریافت سهمیه برای بیماران سالمند در مراکز درمانی اراک، انعقاد قرار داد با درمانگاه دندانپزشکی با تخفیف مناسب ، برگزاری همایش پیاده روی ویژه بازنشستگان در دهه فجر از برنامه های این کانون بوده است.
وی گفت: انجام طرح یکسان سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران توسط سازمان تامین اجتماعی بدون تامین منابع مالی امکان پذیر نیست .
در جریان این نشست ،انصاری رئیس مجمع نمایندگان کارگران استان مرکزی ، با اشاره به اینکه در سالهای اخیر تعداد بیمه شدگان این سازمان افزوده شده است،افزود:  لذا شایسته است که سازمان تامین اجتماعی نیز در حوزه درمان و بیمه نیز امکانات خود را متناسب با آنان افزایش دهد .
وی گفت: خدمات سازمان تامین اجتماعی در حوزه درمان نیز چشمگیر بوده است اما ایجاد مراکز پاراکلینیکی می تواند تا حدود زیادی مشکلات بیمه شدگان و مستمری بگیران را در بخش های غیر بستری حل نماید.
غیاثی رئیس انجمن های صنفی کارگران استان مرکزی نیز در این دیدار گفت: اداره کل تامین اجتماعی استان مرکزی در سال ١٣٩١ به عنوان اولین اداره کل در کشور در بحث بازرسی از کارگران ساختمانی همکاری خود را با این انجمن برقرار کرده است و استمرار این کار می تواند باعث احقاق حقوق کارگران واقعی شود.
وی تعامل هر چه بیشتر سازمان تامین اجتماعی با انجمن های کارگران ساختمانی و همچنین دبیرخانه تشکل های کارگری استان مرکزی را در ایجاد آرامش و امنیت مهم بر شمرد.

منبع : http://www.tamin.ir/News/Item/30428/2/30428.html

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار