ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

کشور در رکود است:

0

مدیر امور نمایشگاهی اتاق تعاون:

کشور در رکود است/صنعت و ساختمان باید تحریک شود.

مدیر امور نمایشگاهی اتاق تعاون با بیان اینکه در حال حاضر کشور در وضعیت رکود قرار دارد گفت: برای خروج از این رکود یکی از الزامات تحریک بخش صنعت و ساختمان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد کریمی مدیر امور نمایشگاهی اتاق تعاون با حضور در نشست خبری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان که از ۲۲ تا ۲۵ مرداد ماه برگزار می‌شود با اشاره به اینکه هر کشوری سلسله برنامه‌های بلند مدت و استراتژیک دارد گفت: برنامه پنج ساله ششم با فعالیت مجلس جدید به نمایندگان ارائه شد تا آنها پس از بررسی آن را تصویب می‌کنند.

وی ادامه داد: در کشور ما سیاست‌های راهبردی تبیین و ابلاغ می‌شود که دولت، مجلس و قوه قضاییه به منظور خدمت به مردم ملزم به اجرای آن هستند. اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه هایی بود که از سوی رهبری تبیین و ابلاغ شد و اکنون تمام نهادها ملزم به اجرای آن هستند. اتاق تعاون نیز به عنوان یک تشکل غیردولتی درراستای اقدام و عمل اقتصاد مقاومتی اقدام به برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان می‌کند.

کریمی با بیان اینکه در حال حاضر کشور در وضعیت رکود قرار دارد گفت: برای خروج از این رکود یکی از الزامات تحریک بخش صنعت و ساختمان است. قصد داریم با برگزاری نمایشگاه اقدامی در جهت خروج از رکود برداریم.

عضو هیئت رئیسه اتاق تعاون با اشاره به اینکه از بین ۷۴ نمایشگاه کشور نمایشگاه صنعت و ساختمان بزرگترین نمایشگاه است، گفت: این نمایشگاه با همکاری سازمان توسعه تجارت، سازمان امور نمایشگاهی بین المللی تهران، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از روز شنبه ۲۲ مردادماه اقدام به کار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ۳۰۰ شرکت خارجی در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: از ۵۰ هزار مترمربع فضای نمایشگاه حدود ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع در اختیار کشورهای خارجی و مابقی شرکت‌های داخلی است.

کریمی در بیان تفاوت نمایشگاه امسال با سال گذشته گفت: استفاده از نوآوری و تکنولوژی‌های جدید و محصولات تولیدی با تکنولوژی روز از جمله تفاوت‌هاست. ایران از نظر مواد ساختمانی بسیار غنی است و اکنون این نمایشگاه با حضور ۸۰۰ شرکت و کارخانه تولید مصالح ساختمانی شروع به کار می‌کند.

مدیر امور نمایشگاهی اتاق تعاون با بیان اینکه نوآوری های جدید در بخش صنعت و ساختمان در این نمایشگاه وجود دارد گفت: عایق نوین با تکیه بر فناوری نانو، مصالح پایه برای ایجاد ساختمان سبز در صرفه جویی انرژی و روش نوین برای مقابله با زلزله از جمله نوآوری هایی است که دانشمندان ایران در این نمایشگاه ارائه خواهند کرد.

وی گفت: در حاشیه نمایشگاه صنعت و ساختمان نمایشگاه‌های دیگری برگزار خواهد شد که به منظور معرفی این نمایشگاه سه همایش با عنوان‌های اقتصاد مقاومتی و اهداف در صنعت ساختمان، توسعه و انبوه سازی با رویکرد مقاوم سازی و سبک سازی و معرفی کارآفرین نمونی در این صنعت برگزار خواهد شد.

کریمی افزود: ۲۴ گروه کالایی و ۱۰۰ رشته و صنف در نمایشگاه فعالیت می‌کنند یکی از اقدامات این نمایشگاه طراحی اپلیکیشن موبایل است که شرکت‌کنندگان می توانند با دانلود این نرم افزار از روی سایت صنعت ساختمان آن را بر موبایل خود نصب و محصولات را مشاهده و به راحتی مکان یابی کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۴۳۰۰ متر از فضای نمایشگاه در اختیار نمایشگاه صنعت ساختمان بود گفت: ۲۳ کشور در این نمایشگاه حضور دارند. بلژیک، چین، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایتالیا، کره جنوبی، اسپانیا، آفریقای جنوبی، تایوان، روسیه، ترکیه، کانادا، سوئیس، سوئد، انگلیس، اتریش، دانمارک، ژاپن، هلند، فنلاند، نروژ و یک شرکت آمریکایی در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

عضو هیئت مدیره اتاق تعاون با بیان اینکه معیار سنجش برای ۳۰ کارآفرین نمونه بهره گیری از اقتصاد مقاومتی در صرفه‌جویی است.

منبع:http://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/05/19/1152881

شناسه خبر: ۱۱۵۲۸۸۱ سرویس: اقتصادی

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار