ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

مقاومت سیف «بانک مرکزی» را از مصوبه دولت مستثنی کرد!

0
با وجود امضای سه نفره؛

مقاومت سیف «بانک مرکزی» را از مصوبه دولت مستثنی کرد!

در حالی که هیات دولت با تصویب ضوابط اجرایی بودجه ۹۵ بر ساماندهی تسهیلات رفاهی مدیران و کارکنان بانک ها تأکید دارد، بانک مرکزی با اصرار و مقاومت ولی الله سیف از این دستور العمل مستثنی شد!

به گزارش خبرگزاری مهر، انتشار تصویر بخشنامه ای از سازمان برنامه و بودجه در فضای مجازی که در آن ضوابط جدید ارایه تسهیلات رفاهی به مدیران و کارکنان بانک ها را با امضای مشترک وزیر اقتصاد، رییس کل بانک مرکزی و رییس وقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی نشان می دهد، حاکی است بر خلاف آنکه در ابتدا این بخشنامه شامل بانک مرکزی نیز می شده، اما پس از امضای اعضای کمیته، به شکل عجیبی «بانک مرکزی» از این بخشنامه قلم گرفته شده و جالب تر اینکه سازمان مدیریت همین بخشنامه مخدوش را برای همه بانک ها ابلاغ کرده است!

بررسی های خبرنگار مهر نشان می دهد پس از توافق اولیه کمیته مذکور، با اصرار ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی، مجموعه بانک مرکزی به اجبار از ذیل این دستورالعمل حذف شده و سیف حاضر نشده است کارکنانش همانند کارکنان سایر بانک ها مشمول این بخشنامه شوند و به بیان دقیق تر؛ با این عمل بار دیگر یک بخشنامه با استثناء تبعیض آمیز ابلاغ شده است.

نکته آنکه؛ علاوه بر این، نرخ سود تسهیلات نیز با اصرار سیف کاهش یافته است، کاهشی که در صورت تداوم، تفاوت چندانی با گذشته نخواهد داشت.

حال این سوال مطرح است که اگر قرار است تسهیلات رفاهی پرداختی به کارکنان نظام بانکی با مصوبه دولت ساماندهی شود کارکنان بانک مرکزی چه مزیت و تفاوتی دارند که باید مستثنی شوند؟

منبع: http://www.mehrnews.com/news/3736754

شناسهٔ خبر: ۳۷۳۶۷۵۴ –

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار