ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

کارخانه‌های تعطیل را خریده‌اند تا از تسهیلاتش استفاده کنند:

0

آیت‌الله علم الهدی در دیدار با وزیر اقتصاد:

برخی جریانات سیاسی به دنبال حذف نیروهای انقلابی و متدین از بدنه دولت هستند/ کارخانه‌های تعطیل را خریده‌اند تا از تسهیلاتش استفاده کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با انتقاد از برخی جریانات سیاسی که به دنبال حذف نیروهای انقلابی و متدین از بدنه دولت هستند، وزارت اقتصاد را وزارتخانه‌ای توصیف کرد که در انتخابات حرف نهایی را می‌زند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم الهدی بعدازظهر امروز در دیدار با وزیر امور اقتصاد و دارایی که در محل دفتر امام‌جمعه مشهد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که امروز در استان وجود دارد گرایش سرمایه‌های موجود در استان در مقام بهره‌برداری از موقعیت ایاب و ذهاب زائران است.

وی افزود: همچنین باید گفت تمایل سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در مراکز تفریحی برای عیاشی و مصرفی خاص در جهت بهره‌مندی از سود کلان فردی است، درنتیجه رخ دادن چنین سرمایه‌گذاری موجب برهم زدن هویت شهری و عظمت امام رضا(ع) هست.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد: در دولت سابق یک شرکت فرانسوی با مشارکت یکی از مسؤولان محلی به دنبال ایجاد شهر تمدن در ارتفاعات جنوبی شهر از منطقه زشک، شاندیز تا بینالود بود و حتی کلنگ آن را هم زدند، که بنده به‌صورت قاطع مقابل این موضوع ایستادم و در چنین فضایی بود تا پدیده آن حواشی را ایجاد کرد.

علم الهدی وجود نیروی انسانی و استعداد قوی کاری را از نکات ارزشمند شهر مقدس مشهد دانست و ادامه داد: از کوه‌های مجاور ۱۲ رودخانه به سمت مشهد سرازیر می‌شود اما در طول این ۳۷ سال هیچ سدی به سمت مشهد و حتی نیشابور ساخته نشده و نتیجه این کار طوری شده که شاهد جاری شدن سیل در فصل بارندگی، خشک‌سالی و گرما هستیم.

وی عنوان کرد: بنده با سرمایه‌گذاری مخالفتی ندارم اما اینکه همه به فکر سرمایه‌گذاری برای مراکز تفریحی، مجتمع‌های آبی و مراکز عیاشی هستند نشان‌دهنده این هست که دیگرکسی به زیارت مشهد نمی‌آید، اگر بنای سرمایه‌گذاری است بیایند و کارخانه و سد بسازند چراکه امکانات و نیروهایش وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با اشاره به موضوع ساخت هتل‌های گران‌قیمت در ارتفاعات مشهد، یادآور شد: عده‌ای از زائران ما در کمپ، خیابان و یا چادرهای مسافرتی می‌خوابند اما یک آقایی خواهان ساخت هتل ۷ ستاره است.

علم الهدی وجود نیروی انسانی جوان را در خراسان رضوی ارزشمند دانست و تبیین کرد: خراسان رضوی ظرفیت‌های بالایی در کشاورزی و صنعت دارد و با توجه به جمعیت موجود در مشهد اگر در کشاورزی و صنعت سرمایه‌گذاری رخ دهد، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد، به‌عنوان‌مثال غالب کارخانه‌هایی که در مشهد تعطیل‌شده‌اند، کارخانه‌هایی هستند که ذیل اصل ۴۴ قانون اساسی، کارخانه‌ها را خریده‌اند تا از تسهیلاتش استفاده کنند.

وی در پایان با تقدیر از عملکرد وزارت امور اقتصاد و دارایی، تأکید کرد: امیدوارم شما با کمک وزارت صنعت و تجارت برای حل این مشکلات قدم بردارید چراکه وزارت شما، وزارتی است که در انتخابات حرف نهایی را می‌زند و مشاهده می‌شود تحرکاتی در حال رخ دادن برای کنار گذاشته شدن نیروهای انقلابی و متدین از بدنه دولت است، لذا با توجه به نزدیک شدن به انتخابات برخی از جریان‌های سیاسی به دنبال حذف این نیروها از کابینه دولت هستند و می‌خواهند دست رئیس‌جمهور را خالی کنند.

منبع : http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950507000898

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار