ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بررسی اعطای وام‌های قرض‌الحسنه نجومی به مدیران :

0
رحیم زارع: مجلس، تفحص از مراکز پولی و بانکی دولتی را کلید می زند
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، رسیدگی هر چه سریعتر به اعطای وام‌های قرض‌الحسنه نجومی به برخی مدیران را ضروری خواند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از خانه ملت، رحیم زارع با بیان اینکه امروز تمام توجهات روی فیش‌‎های حقوقی غیرمتعارف متمرکز شده، گفت: در حین بررسی فیش‌های حقوقی نجومی نباید از وام‌های قرض‌الحسنه‌ای که به برخی مدیران از سوی مؤسسات مالی و بانک های دولتی داده می‌شود،غافل شد.
وی تصریح کرد:زمانی که جوانان برای ازدواج باید منتظر وام ۳میلیون تومانی باشند که بعضا بانک‌ها اعلام می کنند موجودی پرداخت این وام را ندارند، مدیران و برخی اعضای هیئت مدیره به راحتی وام‌های کلان حداقل ۳۰۰ میلیون تومان تا مرز یک میلیارد تومان آن هم به صورت قرض الحسنه از مؤسسات و بانک‌های دولتی دریافت می‌کنند در حالی بنگاههای کوچک برای ۵۰ میلیون تومان سرمایه در گردش سرگردانند.
زارع ادامه داد: لازم است وزارت اقتصاد هرچه سریع‌تر به این موضوع ورود کرده و افراد متخلف ( مدیرانی که خود را طلبکار مردم می دانند و این وامها را فقط حق خودشان می دانند)  را در این زمینه مورد شناسایی قرار داده و به صورت ضرب‌الاجلی این مدیران را برکنار کند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در همین راستا لازم است مجلس نیز گزارشی تهیه کرده و طرح تحقیق و تفحص از مؤسسات پولی و بانکی دولتی را درخصوص وام‌های کلان قرض‌الحسنه ای که بدون حساب و کتاب از سوی این مؤسسات دراختیار مدیران قرار می گیرد؛کلید بزند و به زودی این کار انجام خواهد شد.
 منبع : http://www.iribnews.ir/fa/news/1231182

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار