ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تقدیر از بازنشستگان:

0
همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان انجام می‌شود:

تقدیر از بازنشستگان، همسران بازمانده متوفی و از کار افتادگان نمونه توسط سازمان تأمین اجتماعی.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از برنامه این سازمان برای تقدیر از بازنشستگان، همسران بیمه شدگان متوفی و از کار افتادگان نمونه همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر منصور اعتصامی گفت: سازمان تامین اجتماعی در صدد است به منظور ارج نهادن به جایگاه والای بازنشستگان، همسران بیمه شدگان متوفی و از کار افتادگان کلی افراد شاخص و موفق در بین این عزیزان شناسایی و مورد تقدیر قرار دهد.
دکتر اعتصامی سابقه پرداخت حق بیمه، موفقیت‌های علمی از قبیل تدریس در مراکز رسمی آموزشی، پیشرفتهای تحصیلی دانشگاهی، موفقیت در رقابتهای فرهنگی ، علمی ، ورزشی، خلق آثار فرهنگی ، هنری و علمی و خلق ارزشهای دینی واخلاقی در سطوح مختلف با تائید مراجع ذیصلاح را از جمله معیارهای انتخاب بازنشستگان، همسران بازماندگان متوفی و از کار افتادگان نمونه عنوان کرد.
وی افزود: تربیت فرزندان شایسته از دیگر معیارهای انتخاب بازنشستگان، همسران بیمه شدگان متوفی و از کار افتادگان کلی نمونه است و داشتن مدارک دانشگاهی، موفقیت در رقابتهای ورزشی ، علمی و هنری یا خلق آثار فرهنگی و هنری ، علمی از سوی فرزندان نیز در انتخاب بازنشستگان نمونه تأثیرگذار است.
دکتر اعتصامی ادامه داد: ارائه پیشنهادها یا خدمات مبتنی بر تجربیات موثر به دستگاههای اداری و اجرایی کشور و ارائه پیشنهادهای موثر در بهبود کیفیت ارائه خدمات به مخاطبین سازمان در مراکز تامین اجتماعی و ارائه پیشنهادهای موثر در رفع چالشهای سازمان تامین اجتماعی که به مرحله عملیاتی و اجرایی نیز رسیده باشد از دیگر معیارهای انتخاب بازنشستگان، همسران بیمه شدگان متوفی و از کار افتادگان نمونه است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی مشارکت در امور عام المنفعه و خیریه و همچنین کارآفرینی و ایجاد اشتغال را از دیگر معیارهای انتخاب بازنشستگان، همسران بیمه شدگان متوفی و از کار افتادگان نمونه برشمرد و گفت: در رابطه با همسران بیمه شدگان متوفی علاوه بر موارد اعلام شده، تحت تکفل و در قید حیات بودن پدر و مادر متوفی نیز به عنوان یکی از معیارهای انتخاب و برگزیده شدن مورد توجه قرار دارد.
دکتر اعتصامی از تمامی بازنشستگان، از کار افتادگان و همسران بیمه شدگان متوفی دعوت کرد که در صورت دارا بودن شرایط، فرم های مربوطه را تکمیل کرده و به ادارات کل ، شعب ، مدیریت های درمان تامین اجتماعی استانها و کانون‌های بازنشستگان سراسر کشور تحویل دهند.
وی اظهار داشت: مراسم ویژه تکریم بازنشستگان، از کار افتادگان و همسران بیمه شدگان متوفی همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان در مناسبت ٢۵ ذی الحجه برگزار خواهد شد.

منبع : http://www.tamin.ir/News/Item/29866/2/29866.html

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار