ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

عدالت در توزیع خدمات از راهبردهای اصلی ما است:

0
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان:

عدالت در توزیع خدمات از راهبردهای اصلی ما است/ یخ تحریم ١٠ ساله است؛ آب خواهد شد، آینده کشور روشن است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان لرستان گفت: عدالت در توزیع خدمات یکی از راهبردهای اصلی ماست. یخ تحریم ١٠ ساله است؛ آب خواهد شد،آینده کشور، بسیار روشن است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکترسید تقی نوربخش در این نشست، توزیع عدالت در خدمات، وفای به عهد و راستگویی را راهبرد دولت یازدهم عنوان کرد و افزود: پروژه های این سازمان نیز در راستای دسترسی عادلانه بیمه شدگان به امکانات و خدمات درمانی راه اندازی می شود.

وی اظهار داشت: یکشنبه سیاه در اتاق مدیرعامل این سازمان اتفاق افتاد و تصاویر ضبط شده یک ارباب رجوع از این اتاق، در صحن مجلس پخش شد که در تاریخ این سازمان بی نظیر بود.
وی ادامه داد: در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی از حاشیه ها رها شده در حالی که طی هشت سال دولت گذشته، هشت مدیر عامل از یک ساله تا یک ماهه برای این سازمان منصوب شد.
دکتر نوربخش اظهار داشت: در سال ٩٣ عملیات اجرایی مرکز درمانی مجهز پلدختر آغاز شد که مقرر بود پس از ١۴ ماه افتتاح شود اما ١١ ماهه به بهره برداری رسید.
وی افزود: مرکز نورآباد نیز که در سال ٩٠ آغاز شده بود ١۵ درصد پیشرفت داشت که ظرف یکسال در دولت دکتر روحانی افتتاح شد.

دکتر نوربخش با بیان اینکه در هفته تامین اجتماعی امسال ۴٠ پروژه درمانی و بیمه ای در کشور افتتاح یا ساخت آن آغاز شد، تصریح کرد: تمامی این پروژه ها در نقاط محروم کشور در نظر گرفته شده است.

وی افزود: فقط به افتتاح فیزیکی پروژه ها توجه نمی کنیم بلکه آنها را تجهیز می کنیم تا به بیمه شدگان خدمات مطلوب ارائه دهند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: حدود ۴٠ درصد مردم لرستان تحت پوشش این سازمان هستند و در سالجاری نیز ١٠ هزار میلیارد ریال در حوزه تامین اجتماعی استان هزینه می شود که٣ هزار و ٢٠٠ میلیارد ریال بیشتر از درآمدهای استان است.
وی با بیان این که تنها در یک شهر استان مرکز درمانی تامین اجتماعی وجود ندارد، افزود: تمامی مطالبات پزشکان استان تا بهمن ماه پرداخت شده است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: در سال جاری، ۵٢ هزار میلیارد ریال، معادل ١,۵ برابر یارانه ها بابت ایفای تعهدات این سازمان پرداخت می شود.
دکترنوربخش افزود: از این میزان ٣۴ هزار میلیارد ریال پرداخت مستمری ، ١۴ هزار میلیارد ریال بابت درمان و ٢ هزار و ١٠٠ میلیارد ریال برای بیمه بیکاری لحاظ شده و ٢,۵ درصد نیز برای فعالیت های لجستیک هزینه خواهد شد که این میزان بدون اتکا به نفت و کمک های دولت تامین می شود که مصداق عمل به اقتصاد مقاومتی است.
وی ادامه داد: هم اکنون بجز دانشگاه هایی که وارد طرح تحول سلامت نشده اند، مابقی دانشگاههای علوم پزشکی طلبی از سازمان تامین اجتماعی ندارند و بیمه سلامت نیز ٧٨ درصد هزینه ها را پرداخت می کند.

منبع : http://www.tamin.ir/News/Item/29763/2/29763.html

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار