ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

ایثار “حقوق حداقلی” در هیاهوی “حقوق‌ نجومی”:

0

ایثار “حقوق حداقلی” در هیاهوی “حقوق‌ نجومی”/جوشکار پتروشیمی بوعلی ۲ روز حقوق خود را برای بازسازی بخشید.

در حالی که در حادثه آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا بیش از ۳۰۰ میلیون یورو خسارت به این واحد پتروشیمی وارد شده، یکی از کارگران پیمانکاری مشغول به کار در این واحد پتروشیمی، دو روز از حقوق کارگری خود را در هر ماه برای بازسازی واحد صدمه دیده اعطا کرد.

گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیممحمدرضا کیاشمشکی – در روزهایی که حقوق های میلیونی و نجومی برخی مدیران دولتی خبرساز شده و آه از نهاد کارگرانی که با حداقل حقوق، تلاشی برای گذران زندگی دارند برآورده؛ هستند کسانی که از حداقل‌های خود نیز در راه کسب منافع ملی و رساندن منفعت عمومی می گذرند و از این کار ابایی ندارند.

دو هفته پیش (۱۶ تیرماه) بود که حادثه آتش سوزی در پتروشیمی بوعلی سینا که در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر واقع شده رخ داد و با سرایت این آتش از برج پارازایلین به یکی از مخازن ذخیره سازی نفتا، تا ۵۷ ساعت ادامه یافت.

این حادثه موجب شد تا برج پارازایلین و یک مخزن ۱۸ هزار تنی نفتا به طور کامل از مدار بهره برداری خارج شود و خسارت مالی بزرگی به این مجتمع پتروشیمی وارد آید که حجم این خسارت ۳۰۰ میلیون یورو برآورد شده است.

اخیراً با خبر شدیم، یکی از کارگران پیمانکاری مشغول به کار در این واحد پتروشیمی پس از خاموش شدن آتش، نامه ای به مدیریت این واحد پتروشیمی نوشت و اعلام آمادگی کرد که دو روز از حقوق ماهیانه اش بابت بازسازی دوباره واحدهای صدمه دیده پتروشیمی بوعلی سینا هزینه شود.

منبع : http://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/04/30/1135616

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار