ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

جانشینان مدیران مستعفی، خودشان حقوق های ۴۰ میلیونی می گرفتند!

0

خبرگزاری آریا-برخی از مدیرانی که جایگزین مدیران مستعفی شدند، خودشان حقوق های ۴۰ میلیونی می گرفتند.

به گزارش خبرگزاری آریا، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: برخی از افراد منصوب شده به جای مدیرعاملان میلیونی بانک‌ها، خودشان حقوق‌های ۴۰ و ۳۰ میلیون تومانی دریافت می‌کرده‌اند و از وام‌های ۳۹۰ میلیونی و همچنین ۲۹۷ میلیونی استفاده کرده‌اند.
حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به انتصاب مدیرانی با سابقه دریافت حقوق‌های کلان و وام‌های چند ۱۰۰ میلیونی به جایگزینی مدیرعامل بانک‌های رفاه و مهر ایرانیان گفت: چنانچه در روند انتصاب افراد جایگزین در مدیرعاملی بانک‌ها درست عمل نشود کل کار انجام شده برای برخورد با تخلفات صورت گرفته را دچار اخلال می‌کند.
این نماینده مجلس افزود: عدم دقت در انتخاب افراد جایگزین در مدیرعاملی بانکها و انتصاب افرادی که سابقه روشنی در مسائل مالی ندارند اعتماد مردم نسبت به مسئولین را با مشکل مواجه می‌کند که این امر به مصلحت نیست.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: برخورد با موضوع دریافت حقوق‌های غیر متعارف دو مرحله دارد؛ ابتدا عزل مدیران متخلف و برخورد قضایی با آنها و استرداد مبالغ برداشت شده به بیت المال و سپس انتخاب جایگزینانی که سوابق سویی در دریافت حقوق و مزایایشان نداشته اند.
حاجی دلیگانی در پایان خاطرنشان کرد: اگر افرادی با سابقه سوء دریافت سود و مزایا به مدیرعاملی بانکها منصوب شوند روند را دچار مشکل می‌کند و تنها سرو صدایی انجام شده و هدف کنار گذاشتن افراد متخلف از گردونه مدیریتی کشور بوده محقق نخواهد شد و کار ابتری انجام شده است.

منبع : http://www.aryanews.com/News.aspx?code=20160711151607316&svc=18&title

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار