ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

معرفی متخلفان حقوق‌های نجومی به مراجع قضایی:

0

طیب‌نیا خبر داد:

معرفی متخلفان حقوق‌های نجومی به مراجع قضایی/ از مردم پوزش می‌طلبم

وزیر اقتصاد با اشاره به برخوردهایی که با متخلفین در حوزه فیشهای حقوقی انجام شده است، گفت: معرفی متخلفان به مراجع قضایی و بازگرداندن مواردی که خارج از چارچوب پرداخت شده، در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس و بیمه، اظهار داشت: چالش فیشهای حقوقی موجب شد اقدامات بنیادی دولت در برطرف کردن این معضل که از قبل شروع شده بود تسهیل شود.

وی ادامه داد: آیین‌نامه حقوق و دستمزد بیمه‌ها و شرکتهای دولتی توسط وزارت اقتصاد که در سال گذشته به دولت ارسال شده بود بعد از تصویب در ۱۵ فروردین برای اجرا به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ارسال و از سوی سازمان به همه دستگاه‌ها ابلاغ شد.

وزیر اقتصاد با اشاره به فعالیتهای دیگری که در زمینه ساماندهی نظام پرداخت حقوق و دستمزد انجام شده است، گفت: تدوین ضوابط ماده ۴۱ بودجه سال ۹۵ در مورد ساماندهی پرداختهای دستگاههای مختلف انجام شده است.

طیب‌نیا افزود: همچنین تعیین سقف بودجه شرکت‌های زیرمجموعه دولتی و یا شرکتهایی که دولت به هر نحو در مدیریت آنها دخالت دارد انجام شده است.

وی درباره برخوردهایی که با متخلّفان در حوزه فیشهای حقوقی انجام شده است، گفت: معرفی متخلفان به مراجع قضایی و بازگرداندن مواردی که خارج از چارچوب پرداخت شده، در دستور کار قرار گرفته است که در این راستا می‌توان به اقدام به تغییر مدیرانی که دریافتهای غیرمتعارف داشته یا تخلفاتی انجام داده‌اند اشاره کرد.

وزیر اقتصاد همچنین تأکید کرد: نباید خدمات کارمندان خدوم دولت در نظر گرفته نشود.

طیب‌نیا با توجه به حساسیتهای پیش‌آمده در افکار عمومی نسبت به فیشهای حقوقی نجومی گفت: این حساسیتها را ارج می‌نهم و به‌نوبه خود از کاستیهایی که در این زمینه بوده است پوزش می‌طلبم.

منبع :http://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/04/20/1125943

شناسه خبر: ۱۱۲۵۹۴۳ سرویس: اقتصادی

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار