ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

کارگران و بازنشستگان عمل می خواهند نه شعار!

0

یک مقام مسئول کارگری، بازنشستگان و کارگران را مخاطبان اصلی کاندیداهای ریاست جمهوری دانست و با تاکید بر ارائه برنامه مدون و شفاف از سوی آنها گفت: کاندیداها اعلام کنند برای تولید ملی و ایجاد انگیزه کار در تولیدکنندگان چه کاری انجام خواهند داد و ارزی که برای واردات مواد اولیه تولید اختصاص می دهند، چگونه تامین خواهند کرد؟

فتح اله بیات – در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: آن چیزی که ما در مناظره اقتصادی دیدیم بیشتر مسایل شعاری و پوپولیستی بود و اکثر کاندیداها مطالبی را مکتوب کرده بودند و از روی آن می خواندند در حالی که باید برنامه عملی خود را در مورد چالشهای اقتصادی ارائه می دادند.

وی افزود: انتظار ما این بود که کاندیداها مشخصا اعلام کنند که در مورد بیکاری، سازمان تامین اجتماعی، بیمه بیکاری و امنیت شغلی چه برنامه و تدابیری دارند و این موضوعات در سوالات گنجانده و از جانب کاندیداها به آنها پاسخ داده شود.

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی، تولید داخلی و امنیت شغلی را از مهمترین مسایل روز کشور دانست و گفت: بازنشستگان و کارگران  مخاطبان اصلی کاندیداها هستند و هرگونه عدم شفافیت و فرار از پاسخگویی ها باعث دلسردی آنها می شود. امروز کارگران و بازنشستگان عمل می خواهند و شعار و حرف را نمی پذیرند. ما آنچه را که در مورد مطالبات کارگری توقع داشتیم در مناظره اول از کاندیداها ندیدیم و امیدواریم در روزهای آینده برنامه هایشان را به طور شفاف و مدون اعلام کنند تا جامعه کارگری و بازنشستگان بهتر تصمیم گیری کنند.

بیات افزود: کاندیداها اعلام کنند برای تولید ملی و ایجاد انگیزه کار در تولیدکنندگان چه کاری می خواهند انجام بدهند که رغبت کنند و پای کار بیایند و ارزی که برای واردات مواد اولیه تولید اختصاص می دهند چگونه تامین خواهند کرد؟

این مقام مسئول کارگری با تاکید بر احیای کارخانه ها اظهار کرد: برخی از کاندیداها اعلام کردند که کارخانه ها فعال شده و به چرخه تولید برگشته اند. توقع داریم اعلام کنند با چه ساز و کاری کارخانه ها فعال شده است؟ آیا دستوری بوده یا نه واقعا مشکل بدهی بانکی و مالیاتشان حل و فصل شده است.

وی تصریح کرد: وقتی از ایجاد شغل صحبت می کنند باید راهکار بدهند و بگویند با چه راهکاری قرار است فرضا یک میلیون شغل در کشور ایجاد شود و برنامه شفاف و مدون خود را ارائه کنند.

منبع : https://www.isna.ir/news/1400031813161

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار