ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

چگونه کارت واکسن کرونا بگیریم؟

0

علی شریفی‌زارچی، سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت به رفع ابهام‌های موجود پرداخته و می‌گوید: از آنجایی که شرط ورود به بسیاری از کشورهای جهان تزریق دو دوز واکسن و داشتن کارت واکسیناسیون است با اقدامات صورت گرفته و تدابیر انجام شده، صدور این کارت دیجیتال دو زبانه برای افرادی که طی دو هفته آینده قصد سفر به خارج از کشور را دارند، آغاز شده است.
او ادامه می‌دهد: آن دسته از افرادی که هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند، می‌توانند پس از مراجعه به سایت vcr.salamat.gov.ir اطلاعات شخصی خود یعنی نام و نام خانوادگی، شماره گذرنامه، کد ملی و شماره موبایلی که به نام متقاضی است را به ثبت برسانند. برای افرادی که اطلاعات شخصی خود یعنی نام و نام خانوادگی و شماره گذرنامه خود را به زبان انگلیسی و دقیقاً منطبق با گذرنامه ثبت کرده‌اند کارت صادر شده است اما برای افرادی که نام و نام خانوادگی را بر مبنای گذرنامه ثبت نکرده‌اند متأسفانه این کارت صادر نشده است.
شریفی زارچی در ادامه تأکید می‌کند: پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام، برای متقاضیان پیامکی حاوی یک لینک ارسال می‌شود. اگر روی این لینک کلیک شود، کارت واکسن دیجیتال برای فرد متقاضی نمایش داده می‌شود. این کارت حاوی «کیوآر کد» است، که با اسکن این کد توسط گوشی موبایل می‌توان کارت دیجیتال را روی گوشی تلفن همراه داشت.

کارت واکسن کرونا برای خدمات داخلی

سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت می‌گوید: سایر افرادی که طی چند ماه گذشته واکسن کرونا را ترزیق کرده‌اند و قصد سفر خارج از کشور هم ندارند، نباید نگران باشند زیرا طی دو یا سه روز آینده در همین سایت یک لینک فارسی اضافه خواهد شد.
این افراد اگر در پایگاه تزریق واکسن معتبر داخل کشور واکسیناسیون را انجام داده باشند و در آن پایگاه اطلاعاتشان ثبت شده باشد دیگر نیازی به مراجعه یا اقدام خاصی ندارند و تنها با ثبت اطلاعات در لینک فارسی سامانه vcr.salamat.gov.ir می‌توانند بلافاصله پس از ثبت اطلاعات پیامک حاوی اطلاعات کارت فارسی خود را دریافت کنند.
او با تأکید بر اینکه زیرساخت‌های مورد نیاز فراهم شده است می‌گوید: همه افرادی که واکسن زده‌اند چه نوبت اول و چه نوبت دوم می‌توانند از این طریق اطلاعات کارت واکسن دیجیتال کرونا را دریافت کنند. به این معنا که افرادی که نوبت اول واکسن را دریافت کرده‌اند برای‌شان پیامکی ارسال می‌شود و اطلاعات پس از نوبت اول تزریق را در کارت خود دریافت می‌کنند و افرادی که هر دو نوبت را تزریق کرده‌اند اطلاعات کامل واکسیناسیون خود را در کارت دیجیتال واکسیناسیون خواهند داشت.

منبع: روزنامه ایران

برگرفته قسمتی از : https://bourseon.com/5xZo

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار