ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

مشمولین جدید سهام عدالت در بهمن ماه مشخص می شوند:

0

جاماندگان سهام عدالت بخوانند،

مشمولین جدید سهام عدالت در بهمن ماه مشخص می شوند.

طبق گفته نمایندگان مجلس قرار است در ماه آینده لیست مشمولان جدید سهام عدالت مشخص شود. بسیاری از افرادی که قبلا سهام عدالت نگرفته‌اند به دنبال ثبت‌نام هستند. روش تخصیص سهام عدالت جدید چگونه است؟

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از تجارت نیوز ، در حال حاضر ۴۹ میلیون نفر از جمعیت کشور دارای سهام عدالت هستند. برخی از مردم نیز برگه‌های سهام عدالت را دارند اما چون ملاک سهامدار بودن، اطلاعات سیستمی است سامانه سهام عدالت به برخی از این افراد اجازه ورود نمی‌دهد که نشان می‌دهد سهام به آنها اختصاص نیافته است.با توجه به شرایط اقتصادی و تورم بالا طی سال‌های اخیر سطح رفاه خانوارها کاهش یافته، این موضوع با شیوع ویروس کرونا طی حدود یک سال اخیر شدیدتر شده است.

با این شرایط اکنون افراد بسیاری خود را واجد شرایط دریافت سیاست‌های حمایتی از جمله یارانه یا کمک بلاعوض، تسهیلات کم‌بهره و سهام عدالت می‌دانند. به همین خاطر است که خانوارهای بسیاری به دنبال ثبت‌نام سهام عدالت هستند.

مجلس نیز در این خصوص مصوبه‌ای را اعلام کرد که طبق آن سهام دولت در برخی از شرکت‌ها در قالب سهام عدالت به مردم واگذار می‌شود.

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در این خصوص گفته که این مصوبه از شهریور ماه به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ شده تا مشمولان را شناسایی کنند.

به گفته او، وزارت کار شش ماه فرصت دارد تا جاماندگان اختصاص سهام عدالت را شناسایی کند. از آنجایی که از شهریور ماه به این وزارتخانه برای شناسایی مشمولان ابلاغ شده، مشمولان جدید در بهمن ماه مشخص می‌شوند.

منبع : https://jamejamonline.ir/fa/news/1300446

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار