ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

در این کشور خط فقر وجود ندارد!:

0

به دلیل تعداد بالای ثروتمندان، موناکو چیزی به نام خط فقر ندارد.

به گزارش بیزینس اینسایدر، موناکو کشوری خودمختار در جنوب فرانسه و شمال اسپانیاست که با وجود داشتن مساحتی کمتر از محله سنترال پارک نیویورک، یکی از بالاترین سرانه‌های ثروت جهان را دارد، به گونه‌ای که سرانه تولید ناخالص داخلی این کشور ۱۶۵ هزار و ۴۲۰ دلار است! این بندر مدیترانه‌ای در طول سال میزبان رویدادهای لوکس زیادی از جمله فستیوال کشتی‌های تفریحی و هواپیماهای آبی است که توریست‌های زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند.

موناکو

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سیاست دولت موناکو برای دریافت نکردن مالیات بر درآمد ساکنانش باعث شده است تا این کشور به یکی از مقاصد اصلی مهاجرت ثروتمندان تبدیل شود. در واقع از آنجایی که همه ساکنان موناکو دارای ثروت زیادی هستند که این کشور تنها کشوری در جهان است که خط فقر در آن تعریف نشده است. دامیانا باکاردیژیوا، استاد اقتصاد دانشگاه موناکو گفت: موناکو مانند دیگر کشورها خط فقر تعریف نکرده است اما اگر به تعریف مرکز آمار فرانسه مراجعه کنیم و نرخ فقر را درآمد کمتر از ۱۰۰۰ دلار در ماه در نظر بگیریم، فقیری در این کشور وجود ندارد.

از جمعیت ۳۸ هزار و ۳۰۰ نفری این کشور تنها ۹۳۲۶ نفر اصالتا موناکویی هستند. اتباع فرانسه، ایتالیا، انگلیس، سوئیس، آلمان، روسیه و آمریکا بیش‌ترین مهاجرت را به این کشور ثروتمند دارند. مهاجرت ثروتمندان باعث شده است تا موناکو گران‌ترین کشور برای خرید ملک در اروپا باشد تا جایی که متوسط قیمت خرید هر خانه در این کشور ۵.۲ میلیون یورو اندازه گیری شده است.

موناکو

یک سوم ساکنان این کشور یک میلیون دلار یا بیش‌تر ثروت دارند که از هر کشور دیگری بیش‌تر است. هم چنین تعداد خودروهای فراری در منطقه ” مونت کارلو” که لوکس‌ترین منطقه این کشور محسوب می‌شود، بیش‌تر از هر جای دیگری در جهان است. جالب است بدانید ارزش کشتی‌های تفریحی ساکنان موناکو که در فستیوال امسال به نمایش درآمدند، چیزی در حدود ۴.۵ میلیارد دلار برآورد شده است!

منبع : https://www.eghtesadonline.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار