ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

حضور مدیران دو تابعیتی در دولت مایه تأسف است:

0

حبیبی در نشست دبیران حزب مؤتلفه:

حضور مدیران دو تابعیتی در دولت مایه تأسف است/ خاوری نمونه مدیران دو تابعیتی بود.

دبیرکل حزب مؤتلفه حضور مدیران دو تابعیتی در دولت را مایه تأسف دانست و گفت: خاوری نمونه‌ای از مدیران دو تابعیتی بود که به مردم و کشور خود خیانت کرد و اکنون در کانادا به راحتی زندگی می‌کند.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، محمدنبی حبیبی با اشاره به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: انقلاب اسلامی هویت خود را از نهضت عاشورا گرفته است.

وی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می‌گفت به قیام تاریخی ۱۵ خرداد اشاره و اظهار کرد: ۱۵ خرداد مبداء آغاز نهضت اسلامی در روز عاشورا اتفاق افتاد.در دو قرن اخیر و از این زمان به بعد دو قطبی شرک و توحید، عدل و ظلم، صدق و نفاق شکل جدید به خود گرفت؛ امام خمینی(ره) در پایان قرن بیستم نمایندگی توحید، عدل و صدق جهانی را به عهده گرفت و گردنکشان تاریخ معاصر را به مذلت کشاند.

حبیبی افزود: دو قطبی شرک و توحید ریشه در نهضت انبیاء و قیام کربلا دارد و این دو قطبی تا زمین و زمان وجود دارد به قوت خود باقی است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مصاحبه وزیر اطلاعات که گفته بود مدیران دو تابعیتی باید یکی را انتخاب کنند، گفت: اولاً من متأسف هستم چرا مدیر دو تابعیتی در دولت وجود دارد. ثانیاً طبق اطلاعات موجود مدیران دو تابعیتی باید مطابق سوگندی که خورده‌اند به تابعیت اول خود پایبند نباشند و طبق قوانین تابعیت دوم عمل کنند.

وی با اشاره به فرار خاوری به کانادا گفت: خاوری یک نمونه از مدیران دو تابعیتی است او به مردم و کشور خود خیانت کرد و اکنون در کانادا به راحتی زندگی می‌کند.

حبیبی خاطرنشان کرد: مجلس باید در مورد مدیران دو تابعیتی در مسئولیت های موثر اقدام جدی کند و براساس نظارت نمایندگان عمل نمایند و در صورت عدم تمکین برای برکناری آنها اقدام کند. به هرصورت ضروری است مدیران دو تابعیتی در دولت مسئولیت نداشته باشند نه اینکه به آنها اخطار داده شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به یک سؤال در مورد گزارش کمیسیون اصل ۹۰ و دیوان محاسبات در مورد حقوقهای غیرقانونی تصریح کرد: رئیس دیوان محاسبات در گزارش خود می‌گوید از سال ۹۲ پرونده‌های حقوق‌های نجومی در این دیوان مطرح بوده است. اما حتی اشاره به یک رأی و حکم در مورد غارتگران بیت‌المال نمی‌کند.

وی افزود: رسانه‌ها از اوایل بهار نمونه‌هایی از پرداخت‌های غیرقانونی را در صفحات اول خود باذکر نام و نوع تخلف منتشر کردند. اما رئیس دیوان محاسبات از آن زمان تا کنون که بیش از ۵ ماه می‌گذرد حتی یک مورد برکناری و مجازات مدیران نجومی را در گزارش خود ذکر نکردند. افکار عمومی رأی خود را  در این مورد داده‌اند و لازم است نهادهای نظارتی در این مورد ساکت نباشند.

حبیبی اظها کرد: کمیسیون اصل ۹۰ و دیوان محاسبات یک نهاد خبری نیست که بیاید آمار بدهد که اینها چند نفر بودند و نوع تخلف آنها چه بوده است. مردم که خودشان این مسائل را می‌دانند. مردم می‌خواهند بدانند مجازات آنها چه بوده است و مجلس با این پدیده انحرافی چگونه برخورد می‌کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: حقوق‌های نجومی یا قانونی بوده است یا غیرقانونی؛ مجلس باید با شجاعت به افکار عمومی پاسخ دهد که حقوقهای غیرقانونی بر خلاف قوانین و مقررات با دستور چه کسی پرداخت می‌شده است؟

وی با اشاره به برگزاری کنسرت در قم با حواشی فوق‌العاده زشت آن گفت: برخی بر اساس محاسبات غلط می‌خواهند دوقطبی‌های کاذب ایجاد کنند تا در انتخابات بهره آن را ببرند.

حبیبی تصریح کرد: برخی استراتژیست‌های دوم خردادی در پی دوقطبی های کاذب و تخریبی هستند و نمی‌خواهند دو قطبی کارآمدی و عدم کارآمدی برای انتخابات شکل بگیرد تا مردم به انتخاب احسن برسند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: من به مسئولان دولتی انذار می‌دهم آنها بخاطر منافع گروهی و شخصی خود طوری نشود که حتی با نظرات مراجع عظام تقلید و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مخالفت کنند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی در شب عاشورا تاکید کرد: واقعاً مسئولین وزارت ورزش نبایستی از قبل پیش‌بینی می‌کردند و حساسیت‌های جمهوری اسلامی را به طرف مقابل انتقال می‌دادند. مگر زمان و ساعت برگزاری مسابقه فوتبال وحی منزل است که از قبل طراحی و برنامه‌ریزی نتوان کرد.

حبیبی گفت: حالا که متأسفانه بنا دارند در این تاریخ برگزار شود، ما قطعا می‌خواهیم حریم شعائر کربلا و عاشورا در استادیوم حفظ شود و برنامه‌ریزی دقیق بشود که اقداماتی موجب تکدر خاطر ملت ایران را فراهم نکنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درپاسخ به یک سؤال در مورد اظهارات موهن وزیر اقتصاد آلمان که عادی‌سازی روابط با تهران را منوط به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی دانسته بود، اظهار کرد: واقعاً دیپلماسی خارجی ما را چه می‌شود در طول سالهای پس از انقلاب هیچ دولت اروپایی جرأت نمی‌کرد چنین شرطی را برای روابط مطرح کند.

وی افزود: بنده از آیت الله آملی لاریجانی تشکر می‌کنم که گفت؛ من اگر جای دولت بودم اجازه ورود وزیر اقتصاد آلمان را نمی‌دادم. همچنین از ریاست محترم مجلس جناب آقای دکتر لاریجانی و وزیر محترم امور خارجه تشکر می‌کنم که حاضر نشدند با او ملاقات کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: هدف از قیام کربلا بسط گفتمان امر به معروف جهانی و نهی از منکر جهانی است. وجود دولت های اسرائیل و آمریکا دو منکر بزرگ است و ما نباید زیر ستم استبداد جهانی برویم و پاسخی درخور به این مواضع موهن ندهیم.

حبیبی با اشاره به پایان یافتن مأموریت بان کی مون دبیر کل سازمان ملل گفت: بان کی مون در مدت مأموریت خود استقلال سازمان ملل را لگد مال کرد و از حقوق ملت‌ها دفاع نکرد. او فقط حقوق دولتهای آمریکا و اروپایی را در مصاف علیه مظلومان جهان به ویژه ایران مدنظر داشت.

وی ادامه داد: بدترین اقدام بان کی مون نادیده گرفتن جنایات سعودی ها در یمن بود که محکومیت کشتار کودکان را توسط سازمان ملل بخاطر دلارهای سعودی نادیده گرفت. بان کی مون در دوران تاریک دبیرکلی خود به جنایات سعودی در منا، به جنایات در نیجریه در پایمال شدن حقوق ملت بحرین، فلسطین، سوریه ، عراق و میانمار چشم بر بست و آبرویی برای سازمان ملل باقی نگذاشت.

وی به تحولات عراق و سوریه نیز اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها ثابت کرده‌اند اراده‌ای برای مبارزه با تروریسم در عراق و سوریه ندارند، بلکه از تروریست های داعش و مشابه آنها حمایت می‌کنند تا کشورهای اسلامی را ویران سازند و سرنوشت محتوم سقوط آمریکا و صهیونیسم را به تاخیر بیاندازند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تجلیل از مواضع روسیه گفت: امیدواریم روسیه به قراردادهای راهبردی خود در منطقه پایبند بماند و از منافع قاره آسیا و ملت های شرق حمایت کند.

منبع : http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950718000666

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار