ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تنها بیمارستان تامین اجتماعی رشت جوابگوی بیمه‌شدگان نیست:

0

 ساماندهی کارگران ساختمانی.

یک فعال کارگری در رشت گفت: امکانات مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی در این استان را برای پاسخگویی به نیاز بیمه‌شدگان بیمه تامین اجتماعی، ناکافی دانست.

به گزارش ایلنا، حسن ایزدی در نشست روسای تشکل‌های کارگری با رئیس شورای اسلامی شهر، گفت: با توجه به افزایش جمعیت کارگری استان گیلان ضروری است که امکانات درمانی موجود نیز برای پاسخگوی به نیازهای درمانی بیمه‌شدگان گسترش یابد.

دبیر خانه کارگر گیلان گفت: مجموعه امکانات بیمارستانی ملکی تامین اجتماعی شهر رشت، بیمارستان ۲۰۰تختخوابی حضرت رسول (ص) است که به دلیل بالا بودن حجم متقاضیان، پاسخگوی نیاز مراجعان بومی و غیربومی نیست.

وی افزود: کمبود امکانات درمانی در مراکز ملکی تامین اجتماعی در حالی است که اخیر قیمت برخی داروهای مصرفی علارغم تاکید برخی مسئولان مبنی بر تغییر نکردن قیمت داروها افزایش یافته است و این نگرانی وجود دارد که در شش ماهه پایانی سال شاهد افزایش بیشتر قیمت داروها باشیم.

ایزدی از کمبود برخی داروهای خاص در مراکز ملکی سازمان خبر داد و گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا، مراکز ملکی سازمان مانند گذشته نگران افزایش قیمت دارو هستند و اگر دولت در زمان ممکن برای فراهم کردن این داروها تامین اعتبار نکند، دچار کمبود دارو خواهیم شد.

این فعال کارگری با اشاره به ساماندهی کارگران ساختمانی در شهر رشت افزود: از آنجا که حضور کارگران ساختمانی در سر چهارراه‌های شهر رشت، هم به دور از شأن و منزلت و شخصیت جامعه کارگری است و هم از طرفی این موضوع برای سیما و منظر شهری، نامطلوب است، از شورای شهر رشت می‌خواهیم موضوع طرح ساماندهی کارگران ساختمانی را پیگیری کنند.

ایزدی با تاکید بر اینکه شهرداری مکان مناسبی را برای استقرار کارگران در نظر بگیرد، با برشمردن مزیت‌های اجرای این طرح ساماندهی گفت: با اجرای این طرح، هم کارفرمایان و مردم راحت‌تر می‌توانند کارگران مورد نظر خود را در بخش‌های مختلف ساختمانی ازجمله، بنا، گچ کار، سنگ کار، برق کار، جوشکار، آرماتوربند و… پیدا کرده و هم شأن و منزلت کارگران تا حد زیادی حفظ می‌شود و از طرفی این کار به زیباسازی سیما و منظر شهری نیز کمک می‌کند.

وی در ادامه تاکید کرد: اعضای شورای شهر پیگیری اجرای طرح احداث محل استقرار کارگران ساختمانی و ساماندهی کارگران را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار