ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بازنشستگان در انتظار جواب مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

0

 طومار مطالبات بی‌پاسخ ماند!

نمایندگان بازنشستگان کارگری از عدم پاسخگویی مقامات سازمان انتقاد کردند.

نمایندگان بازنشستگان کارگری با حضور در خبرگزاری ایلنا، از بی‌پاسخ ماندن طوماری با صدها امضا خطاب به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی انتقاد کردند.

این بازنشستگان می‌گویند: این طومار خطاب به مدیرعامل سازمان نوشته شده و در آن دوازده مطالبه‌ی اصلی بازنشستگان، از رساندن مستمری‌ها به پایه سبد معیشت و اجرای باقیمانده متناسب‌سازی گرفته تا پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی و تامین درمان رایگان، آورده شده است، منتها تا امروز مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی هیچ پاسخی به این طومار نداده‌اند.

به گفته این مستمری‌بگیران، امضاکنندگان طومار خواستار دیدار حضوری با مدیرعامل سازمان شدند و اعلام کردند ترجیح می‌دهیم در یک جلسه حضوری در ارتباط با مطالبات خود صحبت کنیم اما این ملاقات حضوری نیز محقق نگشته است.

این بازنشستگان می‌گویند: وقتی تعداد قابل توجهی از جامعه هدف، طوماری را با مختصات کامل امضا می‌کنند و این نامه با شماره رسمی به ثبت می‌رسد، بایستی پاسخ رسمی و قانونی دریافت شود؛ ما از مدیرعامل سازمان انتظار داریم به طومار بازنشستگان کارگری اهمیت بدهد و لااقل یک پاسخ رسمی به این نامه داده شود.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار