ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

سازمان تامین اجتماعی ملکف شده است بر اساس منابع خود همه‌ساله نسبت به دائمی شدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اقدام کند:

0

رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی؛

بی‌مهری مجلس انقلابی به لایحه دائمی شدن همسان‌سازی/ از دولت انتظار می‌رود طلب تامین اجتماعی را پرداخت کند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی، گفت: لایحه دائمی شدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان از ششم مرداد ماه سال جاری به مجلس ابلاغ شده ولی متاسفانه مورد بی‌مهری مجلس انقلابی قرار گرفته و از دستور کار خارج شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از رادیو گفت‌وگو، علی اصغر بیات (رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی) در گفتگوی تلفنی با برنامه «گفتگوی اجتماعی»؛ در مورد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: لایحه دائمی شدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان که از خواسته‌های جدی کانون عالی بازنشستگان بوده است با پیگیری‌های زیاد در نهایت در تاریخ نهم تیرماه سال جاری به تصویب هیات وزیران رسید و تمام تشریفات قانونی انجام و به مجلس ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: در بند اول لایحه دائمی شدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، دولت مکلف شده است ظرف مدت ۵ سال نسبت به پرداخت بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی اقدام کند و تعهدات جاری خود را نیز به این سازمان پرداخت کند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه داد: در بند دوم این لایحه، سازمان تامین اجتماعی ملکف شده است بر اساس منابع خود همه‌ساله نسبت به دائمی شدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اقدام کند.

متناسب‌سازی حقوق بعد از ۱۲ سال کلید خورد

وی ادامه داد: در بحث متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان استارت ابتدایی آن در یکم مرداد ماه سال ۹۹ بعد از ۱۲ سال انتظار زده شد و مبلغ دستمزد بیمه شدگانی که با ۳۰ سال سابقه بازنشسته شده بودند و یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان دریافت می‌کردند به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

بیات اظهار داشت: مجددا به دنبال همسان‌سازی دستمزدها در صندوق لشکری و کشوری و تلاش در تامین معیشت خانوارها استارت دوم در بحث متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی زده شد و مبلغ دستمزد برای بازنشستگان با سابقه ۳۰سال پرداختی به ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

لزوم تلاش دولت و مجلس در جهت بهبود معیشت مردم

رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی تصریح کرد: با توجه به افزایش تورم و قیمت کالاها و کوچک و خالی شدن سفره کارگران و بازنشستگان از مجلس انقلابی به عنوان نماینده اقشار مردم انتظار می‌رود لایحه دائمی شدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را که از دستور کار خارج کرده است در دستور کار قرار دهد.

وی تصریح کرد: از دولت فعلی هم که با شعار رفع تبعیض و برقراری عدالت روی کار آمده است انتظار می‌رود در جهت بهبود معیشت مردم و حفظ کرامت و عزت قشر بازنشستگان نسبت به پرداخت بدهی خود به تامین اجتماعی اقدام کند.

بیات، عنوان کرد: لایحه دائمی شدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان از ششم مرداد ماه سال جاری به مجلس ابلاغ شده است ولی متاسفانه مورد بی‌مهری مجلس انقلابی قرار گرفته و از دستور کار خارج شده است.

برگرفته از : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار