ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اگر تامین اجتماعی خدمات درمانی خوبی ارائه بدهد کارگران دیگر به بیمارستان خصوصی مراجعه نمی کنند:

0

ردیف اعتباری ویژه برای همسان سازی حقوق بازنشستگان.

یک فعال حوزه کار اختصاص ردیف اعتباری ویژه برای همسان سازی حقوق بازنشستگان را خواستار شد و با تاکید بر ارائه خدمات درمانی رایگان به کارگران، گفت: اگر تامین اجتماعی خدمات درمانی خوبی ارائه بدهد کارگران دیگر به بیمارستان خصوصی مراجعه نمی کنند.

ناصر چمنی در گفت وگو با ایسنا با تاکید به لزوم بهره‌مندی کارگران از خدمات درمانی رایگان تامین اجتماعی اظهار کرد:بحث درمان رایگان از جمله مواردی است که انتظار داریم مدیرعامل جدید سازمان به آن توجه کند. در قانون اساسی و همچنین قانون تامین اجتماعی بحث درمان رایگان مورد اشاره قرار گرفته است و طبعا برای کسانی که دارای سی سال سابقه کار هستند این خدمات باید رایگان تر باشد.

وی ایجاد فضاهای درمانی برای بهره مندی هرچه بیشتر جامعه کارگری را خواستار شد و گفت: وقتی سازمان تامین اجتماعی خدمات درمانی خوبی ارائه بدهد افراد دیگر به بیمارستان خصوصی مراجعه نمی کنند؛ با این‌ پولهایی که کارگران و بازنشستگان بابت بیمه تکمیلی می پردازند حق دارند انتظار ارائه خدمات بهتر را داشته باشند.

چمنی ادامه داد: متاسفانه در برخی مطب ها از کارگران ویزیتهای بالایی می گیرند و بعضا آنها را مجبور به پرداخت پول نقد می کنند چون با کشیدن کارت بانکی دیگر نمی توانند مبلغ اضافه دریافت کنند و می بینیم در این شرایط سخت که برخی پزشکان جان خود را از دست می دهند عده ای هم سوء استفاده می کنند.

این فعال کارگری در ادامه به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان اشاره کرد و گفت: این مسأله باید یکبار برای همیشه مدیریت و قانونمند شود. لازم است یک ردیف اعتباری ویژه از خزانه دولتی مثل بازنشستگان کشوری و لشگری به این منظور اختصاص یابد.

چمنی گفت: با همه مزایایی که طرح همسان سازی داشت بزرگترین ایرادش این بود که از محل مطالبات سازمان و بدهی های دولت به آن تهاتر شد و دولت بخشی از بدهی خود را به تامین اجتماعی داد و حدود ۳۶ هزار میلیارد تومان بابت همسان سازی پرداخت کرد.

وی با بیان اینکه این بدهیها زیاد دوام نمی آورد، اظهار کرد: با چنین سیاستی سازمان تامین اجتماعی در صدساله آینده نمی تواند سرپا باشد لذا از مدیرعامل جدید سازمان می خواهیم موضوع بدهی های دولت به تامین اجتماعی را پیگیر باشد.

منبع : https://www.isna.ir/news/1400062216261

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار