ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

 سازمان تامین اجتماعی و مجلس اطلاعی از کاهش مستمری بانوان مطلقه و مجرد ندارد!

0
پیگیری های «نود اقتصادی» نشان می‌دهد؛

 سازمان تامین اجتماعی و مجلس اطلاعی از کاهش مستمری بانوان مطلقه و مجرد ندارد!

با وجود کثرت پیام‌های مردمی مبنی بر کاهش حقوق بانوان مستمری‌بگیر سازمان تأمین اجتماعی،‌ مدیران سازمان تامین اجتماعی و مجلس از آن اظهار بی اطلاعی و این موضوع را تکذیب کردند.

در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر کاهش مستمری بانوان مطلقه یا مجرد تحت پوشش تأمین اجتماعی به اطلاع «نود اقتصادی» رسید. تعدادی از بانوان مطلقه و مجرد که بصورت ماهانه مستمری پدرهای خود را از سازمان تأمین اجتماعی دریافت می‌کنند در پیام‌های خود به «نود اقتصادی» اطلاع دادند که در یک ماه گذشته مستمری و حقوق دریافتی آن‌ها کاهش ۲۰ درصدی داشته است.

علی بابایی کارنامی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس به «نود اقتصادی» گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس به هیچ وجه چنین مصوبه‌ای را تأیید و به سازمان تأمین اجتماعی ابلاغ نکرده است و قطعا سازمان تأمین اجتماعی هم نمی‌تواند بدون مجوز چنین تغییری را اعمال کند. لذا از بانوانی که مستمری دریافتی آن‌ها کاهش پیدا کرده می‌خواهیم جهت بررسی اصلاحات، هرچه سریعتر به سازمان تأمین اجتماعی مراجعه کنند.

پس از پیگیری‌های مجدد «نود اقتصادی» یکی از اعضای هیئت رئیسه سازمان تأمین اجتماعی نیز اعمال چنین تغییری را کاملا رد کرد. محسن سرخو در گفت‌وگو با «نود اقتصادی» گفت: حقوق و مستمری بازنشستگان مانند سنوات گذشته، یکی دو ماه پس از آغاز سال افزایش پیدا کرد و پس از آن تا امروز هیچگونه تغییر، افزایش و یا کاهشی را در حقوق مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی شاهد نبوده‌ایم. تا این لحظه هیچگونه مصوبه افزایش یا کاهش مستمری در تأمین اجتماعی تصویب نشده است.

وی بیان کرد: مصوبات این چنینی باید حتما در هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی تصویب شوند که چنین اتفاقی نیفتاده است. با وجود اینکه بعید است چنین اشتباهی نیز در خصوص کاهش مستمری برخی بانوان اتفاق بیفتد به هر حال از این بانوان می‌خواهیم به شعبات مشخص شده سازمان مراجعه کرده و موضوع را پیگیری کنند.

حال باید دید با وجود کثرت پیام‌های مردمی مبنی بر کاهش حقوق بانوان مستمری‌بگیر سازمان تأمین اجتماعی و تکذیب مدیران این سازمان، ماجرا چیست؟!

منبع : https://www.90eghtesadi.com/Content/Detail/2143509

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار