ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اطلاعیه «کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی» در مورد انتخابات ریاست جمهوری:

0

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی سراسر کشور پیرمون انتخابات ریاست جمهوری اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن اطلاعیه علی اصغر بیات به این شرح است:

احتراما پیرو اطلاعیه قبلی و به منظور تنویر افکار عمومی بویژه جامعه شریف بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی به اطلاع می‌رساند کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر کشور بنابر رسالت خطیر خود به لحاظ آگاهی بخشی و راهبری جامعه تحت پوشش در مقطع حساس انتخابات ریاست جمهوری به عنوان تجلی اراده آحاد جامعه، پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی، بحث و تبادل نظر و بررسی دقیق برنامه‌ها، اهداف و راهبردهای نامزدهای محترم در حوزه مسائل، مشکلات و دغدغه‌های بازنشستگان و مستمری بگیران معزز تامین اجتماعی و تطابق آن با اهداف مد نظر که همانا تداوم و تحقق مطالبات و انتظارات قانونی و ارتقای رضایتمندی این قشر شریف می‌باشد، در نهایت حمایت خود را از کاندیدای اصلح اعلام می‌نماید.

بر این اساس با توجه به دیدگاه‌ها، مواضع و برنامه‌های مد نظر در حوزه رفاه و تامین اجتماعی، پایداری و استقلال اداری و مالی و صیانت از ذخایر و سرمایه‌های سازمان تامین اجتماعی و اهمیت روزافزون نقش و جایگاه تشکلات و کانون‌های بازنشستگی در هم افزایی‌های موثر برای ترسیم آینده‌ای روشن از طریق تقویت اصل سه جانبه گرایی و تفاهم و توافق برای تعامل سازنده با بدنه دولت و همچنین توجه ویژه به مطالبات و انتظارات اقشار معزز بازنشستگان و مستمری بگیران بعنوان صاحبان اصلی سازمان تامین اجتماعی، کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی سراسر کشور به عنوان بزرگترین تشکل بازنشستگی کشور ضمن دعوت از یکایک بازنشستگان و مستمری بگیران معزز تامین اجتماعی به حضور گسترده و آگاهانه در انتخابات پیش رو، حمایت قاطع خود را از *حجه الاسلام رئیسی* اعلام می‌نماید.

توفیق تمامی خدمتگزاران صدیق نظام مقدس اسلامی را از درگاه خداوند منان خواستارم.

علی اصغر بیات رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی سراسر کشور.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار