ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

ارائه درمان رایگان به بیمه شدگان تامین اجتماعی در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی:

0

تامین اجتماعی و وزارت بهداشت توافق کردند؛

ارائه درمان رایگان به بیمه شدگان تامین اجتماعی در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی.

در راستای حفاظت مالی از بیمه‌شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در بیمارستان های دولتی و دانشگاهی، تفاهم‌نامه‌ای بین‌ سازمان تامین اجتماعی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منعقد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بر اساس این تفاهم نامه، خدمات بستری تحت پوشش تامین اجتماعی برای کلیه بیمه‌شدگان بستری در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی مستقر در شهرستان‌هایی که این سازمان فاقد بیمارستان ملکی است و همچنین برای تمام بیمه‌شدگان دارای بیش از ۶۵ سال سن در تمام بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی طرف قرارداد، به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

حفاظت مالی از بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در راستای اصل صیانت از کرامت گروه‌های آسیب‌پذیر در مواجهه با بیماری، دسترسی عادلانه به خدمات تشخیصی و درمانی در کل کشور برای بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت، پرداخت به موقع تعهدات سازمان تامین اجتماعی به بیمارستان‌های مجری طرح، استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشور در حوزه درمان و توسعه پوشش و ارتقای کیفیت خدمات درمانی، از اهداف این طرح به شمار می‌روند.

تمامی خدمات بستری دارای پوشش بیمه پایه و کلیه تجهیزات پزشکی و اقلام مصرفی مورد استفاده برای بیماران در بخش بستری تمامی بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی، مشمول این طرح هستند.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار