ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

عملکرد مطلوب بیمه پاسارگاد در عملیات بیمه گری به خوبی در مقایسه سود عملیاتی سال ۹۹ با سال ۹۸ مشهود است:

0

بیمه پاسارگاد برای هر سهم ۲۵۰۸ ریال سود شناسایی کرد.

بیمه پاسارگاد پرونده مالی سال ۹۹ را با سود خالص ۲۵۶۰ میلیاد تومان و شناسایی ۲۵۰۸ ریال سود به ازای هر سهم بست که حاصل جهش پنج برابری در سود عملیات بیمه گری و سه برابری در سود سرمایه گذاری ها بود.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  بانکداری ایرانی، شرکت بیمه پاسارگاد که با سرمایه ثبت شده ده هزار و ۲۰۶ میلیارد ریالی در فرابورس ایران در حال فعالیت است صورت های مالی منتهی به پایان اسفند ماه سال ۱۳۹۹ (حسابرسی نشده) را منتشر کرد .

براساس این گزارش این بیمه خصوصی در سال گذشته پنج هزار و ۱۱ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و در مقابل یک هزار و ۲۱۸ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد که ۵۴ درصد حق بیمه تولیدی و ۳۱ درصد خسارت پرداختی این شرکت نسبت به دوره مشابه قبل از آن رشد کرد.

عملکرد مطلوب این شرکت در عملیات بیمه گری به خوبی در مقایسه سود عملیاتی سال ۹۹ با سال ۹۸ مشهود است این شرکت دو هزار و ۱۹۴ میلیارد تومان سود عملیاتی در سال گذشته شناسایی که شاهد رشد ۴۳۹ درصدی نسبت به سال قبل از ان است و همچنین نسبت خسارت بیمه پاسارگاد از ۲۸٫۴۵ درصد در سال ۹۸ به ۲۴٫۳۱ در سال ۹۹ کاهش یافت .

این شرکت در بخش سرمایه گذاری که رکن دوم شرکت های بیمه در درآمدزایی محسوب می شود و مکمل عملیات بیمه گری آنها محسوب می شود هم عملکرد بسیار مطلوبی داشته است به طوری که ۲۰۱ درصد رشد بیمه پاسارگاد در سرمایه گذاری های در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ این شرکت را به سود دو هزار و ۵۲۶ میلیارد تومانی در این بخش رساند. این شرکت بورسی در سال ۹۸ در این بخش ۸۳۹ میلیارد تومان سود کسب کرده بود.

حاصل فعالیت شرکت بیمه پاساردگاد در سال گذشته شناسایی دو هزار و ۵۰۸ ریال سود برای هرسهم ، ثبت دو هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان سود خالص و همچنین ثبت دو هزار و ۵۰۸ میلیارد تومان سود انباشته بود، سود هر سهم و سود خالص شاهد رشد ۳۳۲ درصدی و سود انباشته شاهد رشد ۳۰۳ درصدی نسبت به سال ۹۸ بودند. که همگی حاکی از اوج گیری این شرکت در سال ۹۹ است .

در پایان سال ۹۹ مجموع دارایی های بیمه پاسارگاد با ۷۷ درصد رشد نسبت پایان سال ۹۸ به رقم ۱۳ هزار و ۸۱۲ میلیارد تومان رسید که بیشترین رشد را در این بخش سرمایه گذاری های بلند مدت این شرکت با رشد ۶۰۰ درصدی داشته است . این شرکت ذخایر حق بیمه را ۵۹ درصد و سایر ذخایر فنی را هم ۷۸ درصد افزایش داد و حقوق صاحبان سهام بیمه پاسارگاد با جهش ۲۰۵ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل به رقم سه هزار و ۶۵۶ میلیارد تومان رسید .

بیمه پاسارگاد برای هر سهم ۲۵۰۸ درصد سود شناسایی کرد.

برگرفته از : https://www.rasadeghtesadi.com

 

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار