ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی واریز نشد؟

0
تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی واریز نشد؟

برخی از بازنشستگان تامین اجتماعی می‌گویند که هنوز حقوقشان واریز نشده، علت این کار چیست و تا کی پرداخت می‌شود؟

اولین حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در بازه زمانی ۲۰ تا ۳۱ فروردین واریز شد، اما برخی از بازنشستگان می‌گویند که حقوقشان واریز نشده است.

پیگیری‌های تجارت‌نیوز از سازمان تامین اجتماعی در خصوص علت این واریز نشدن حاکی از این است که به خاطر اعمال افزایش حقوق‌های مجدد و احکام جدید مستمری‌بگیران مابین سازمان تامین اجتماعی با بانک رفاه مشکل تامین مالی به وجود آمده است.

این موضوع باعث شده که حتی حقوق کارمندان نیز با تاخیر واریز شود. اما آنطور که گفته شده ابن واریزی‌ها در تا چند روز آینده انجام می‌شود.

واریز حقوق امسال بازنشستگان با حواشی بسیاری همراه بوده، طبق اعلام سازمان تامین اجتماعی باید از این ماه باید دو نوع افزایش روی حقوق ۳۹ درصد افزایش سالانه افزایش ناشی از متناسب‌سازی روی حقوق بازنشستگان اعمال شود اما نتیجه اینطور نشد.

در حالی که سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد که با اعمال هر دو افزایش، حداقل حقوق یک بازنشسته‌ حداقل‌بگیری که ۳۰ سال خدمت کرده، با داشتن همسر و دو فرزند چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. این در حالی است که فقط با اعمال ۳۹ درصد افزایش سالانه، حداقل حقوق به ۴٫۳ میلیون تومان می‌رسد پس افزایش از محل متناسب‌سازی چه شد؟

واریزی‌ها و احکام جدید به نحوی بود که رئیس سازمان دستور بازبینی داد اما نتیجه این شد که حداقل حقوق‌ها تغییری نمی‌کند و فقط حقوق بازنشستگان غیرحداقلی‌بگیر در اردیبهشت افزایش می‌یابد و مابه‌التفاوت آن را در ماه بعد می‌گیرند.

زهرا بارانی

منبع : https://tejaratnews.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار