ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

سهامدارانی که ضررهای فراوان زیادی کردند به‌ویژه حقیقی‌ها امیدوار شوند و اعتماد از دست رفته برگردد:

0
جلسه مهم بورسی برای بهبود وضعیت بازار.

عضو هیئت رئیسه مجلس از جلسه مهم سران سه قوه برای بهبود اوضاع بورس در فردا خبر داد و دو انتظار از نتیجه این جلسه را اعلام کرد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی با اشاره به شرایط بازار سرمایه که طی هفته های اخیر در بدترین شرایط ممکن و صف فروش بی سابقه در ۵۱۶ نماد مواجه شده گفت: با توجه به وضعیت سال گذشته بورس و دعوت مسئولان ، مردم با استقبال و اعتماد اقدام به سرمایه‌گذاری کردند و تعداد سهامداران به بیش از ۴۵ میلیون نفر افزایش یافت.

وی افزود: اما متأسفانه با سوءمدیریت‌ها و با اشکالاتی که در نوع اداره و نظارت بر بازار سرمایه و همچنین تضاد منافعی که برای برخی از افراد در سطح شورای عالی بورس بوده و به همراه سیاست‌های غلط دولت در بورس، سرمایه‌داران خرد بسیار آسیب دیدند. تلاش‌ها و اقدامات فراوانی هم از سوی مجلس انجام شد و نهایتاً با پیگیری‌های مجلس و شخص قالیباف، مقرر شده تصمیم‌گیری درباره بورس در دستور کار جلسه فردا دوشنبه (۳۰ فروردین) شورای هماهنگی اقتصادی سران ۳ قوه قرار گیرد و درباره بورس تصمیم‌گیری شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: از رؤسای ۳ قوه انتظار می رود تصمیماتی اتخاذ کنند که بازار سرمایه از این وضعی رهایی یابد و سهامدارانی که ضررهای فراوان زیادی کردند به‌ویژه حقیقی‌ها امیدوار شوند و اعتماد از دست رفته برگردد. همچنین تصمیماتی برای کسانی که با استفاده از رانت‌های اطلاعاتی ، سودهای زیادی به دست آوردند، گرفته شود.

کاشت مو با بهترین قیمت | پرداخت اقساط | ضمانت مادام‌العمر
توانبخشی و فیزیوتراپی*توسط فوق تخصص روماتولوژی*کلینیک تخصصی زانو شمال تهران
با خرید و فروش بیت کوین ماشین رویاهاتو بخر!
آیا سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال درست است؟!

حاجی‌دلیگانی گفت: واقعیت این است که ادامه روند فعلی ، باعث خروج هرچه بیشتر سرمایه ها از بورس می‌شود و با افزایش بی اعتمادی ، مردم به‌ سمت خرید ارزهای دیجیتالی ، ارز ، سکه و مسکن خواهند رفت. بنابراین نتیجه جلسه سران ۳ قوه در دوشنبه بسیار مهم بود و با توجه به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ، می‌تواند حرکت تشویق‌کننده مردم باشد.

برگرفته از : https://www.gostaresh.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار