ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۰

0

اسماعیلی در گفت وگو با افکار نیوز خبر داد:

زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۰

اسماعیلی خبر داد: ظاهرا به دلیل گستردگی مستمری بگیران (از نظر تعداد) بعضی از افراد هنوز افزایش حقوق شامل حالشان شده و برای برخی دیگر افزایش حقوق اعمال نشده است. اما به زودی این افزایش حقوق برای تمام بازنشستگان اعمال خواهد شد و کسانی که دریافتی نداشته اند، مبلغ افزایش حقوق را در حقوق ماه بعد به صورت معوقه دریافت خواهند کرد.

ولی اسماعیلی، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با «افکار نیوز» درمورد روند افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ گفت: طبق لایحه ابلاغ شده بودجه ۱۴۰۰ ، ۸۹ هزار میلیارد تومان برای سازمان تامین اجتماعی در بودجه بابت دیون دولت به تامین اجتماعی و بابت همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در نظر گرفته شده است.

اسماعیلی تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی باید از همین اعتبار سازماندهی حقوق بازنشستگان را انجام دهد و برخی از مطالباتی که سازمان دارد را تسویه کند.

*بازنشستگانی که افزایش حقوق نداشتند، مبلغش را در حقوق ماه بعد به صورت معوقه دریافت می کنند

او افزود: درهمین راستا قرار بود که از اول سال جدید طبق قانون این افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی لحاظ شود و در فیش حقوقی آن ها دیده شود. اما ظاهرا با توجه به گستردگی مستمری بگیران (از نظر تعداد) بعضی از افراد را کامل پرداخت کردند و برخی دیگر برای آنها افزایش حقوق اعمال نشده است.

اسماعیلی تاکید کرد که طبق صحبت هایی که امروز با مسئولان سازمان تامین اجتماعی داشتیم اگربرای افرادی این افزایش حقوق اعمال نشده است قطعا مبلغ آن به عنوان معوقه در حقوق بعدی آن ها پرداخت خواهد شد.

زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 1400

*مبلغ دریافتی بازنشستگان حداقل بگیر، چهار میلیون و صد هزار تومان

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی ادامه داد: مستمری بگیران نگران نباشند و قطعا این مبلغ در ماه آینده برای آنها واریز خواهد شد. ما نیز در مجلس این موضوع را به طور کامل رصد می کنیم تا طبق قانون و مصوبه مجلس عملیاتی شود. طبق جلسه ای که با مدیران سازمان داشتیم آن ها نیز قبول کردند که از نظر پایه حقوق و سنوات و ملاحظاتی که خودشان از نظر رتبه بندی دارند افزایش حقوق ها اعمال شود.

وی درانتها یادآورشد: با این افزایش حقوق مبلغ دریافتی برای حداقل بگیران مبلغ چهار میلیون و صد هزارتومان است و بعد از آن ها بر اساس سنوات و یا پایه حقوقی که قبلا داشت و تسهیلات و یا با کدام رتبه و رده بازنشست شده است بر اساس آن اضافه خواهد شد.

منبع : https://www.shahrekhabar.com/news/161830272082193

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار