ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اختلال در سامانه ثبت املاک:

0
تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اختلال در سامانه ثبت املاک / سردرگمی مردم در طرح جدید دولتو

درحالی که همه خانوارها از دیروز باید اطلاعات مربوط به واحد مسکونی خود را در سامانه املاک و اسکان ثبت کنند تا وضعیت خانه‌های خالی مشخص شود، گزارش‌های مخاطبان حاکی از بروز اختلال در این سامانه است.

به گزارش تجارت‌نیوز، درحالی که همه خانوارها از دیروز باید اطلاعات مربوط به واحد مسکونی خود را در سامانه املاک و اسکان ثبت کنند تا وضعیت خانه‌های خالی مشخص شود، گزارش‌های مخاطبان حاکی از بروز اختلال در این سامانه است.

 

 

در پیام وزارت راه خطاب به متقاضیان آمده است «با عرض پوزش
سامانه در حال بروزرسانی می باشد

لطفا چند ساعت دیگر مجدد مراجعه بفرمایید

لطفا از تماس با بخش های مختلف وزارت راه و شهرسازی و … خودداری بفرمایید»

این درحالیست که برخی از مخاطبان تجارت‌نیوز خبر داده‌اند که به دلیل سردرگمی نیاز به راهنمایی دارند اما موفق نشده‌اند از راهنمایی در سامانه یا راهنمایی از طریق تلفن بهره‌مند شوند.

بر اساس مصوبه مجلس، به منظور شناسایی قطعی خانه‌های خالی برای دریافت مالیات، با فراخوان وزارت راه و شهرسازی از دیروز باید تمام ساکنان، املاک خود را در سامانه املاک و اسکان به نشانی amlak.mrud.ir ثبت کنند. این ثبت‌نام براساس کد ملی افراد است که متقاضیان دارای کد ۹ در آخرین شماره کدملی آنها، دیروز و امروز فرصت ثبت نام را داشتند.

برای مطالعه بیشتر می‌توانید گزارش «آدرس سامانه ثبت اطلاعات مسکن» را بخوانید.

منبع : https://tejaratnews.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار