ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

پرداخت باقیمانده مطالبات بازنشستگان در دستور کار صندوق‌های بازنشستگی قرار گیرد:

0
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی،

پرداخت باقیمانده مطالبات بازنشستگان در دستور کار صندوق‌های بازنشستگی قرار گیرد.

اقتصاد نیوز : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: صندوق‌های بازنشستگی باید مطالبات باقی مانده بازنشستگان از طرح همسان‌سازی حقوق را پرداخت کنند.

به گزارش اقتصادنیوز، مهدی عیسی زاده در گفتگو با ایلنا، با بیان اینکه مشکلات معیشتی و ترمیم و ارتقای حقوق همه بازنشستگان صندوق‌های بازنشستگی جزو اولویت‌های نمایندگان مجلس به خصوص وکلای مردم در کمیسیون اجتماعی است، گفت: تصویب مبلغ ۱۵۰ هزار میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۰ برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و سازمان تامین اجتماعی نشان از دغدعه و حمایت جدی نمایندگان مجلس یازدهم دارد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اجرای طرح همسان‌سازی حقوق از مطالبات دیرینه بازنشستگان در طی سالهای اخیر بوده است؛ لذا در این خصوص سال گذشته کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم جلسات مختلفی را با وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی و مدیران صندوق‌های بازنشستگی برگزار کرد و در نهایت در زمان تصویب بودجه نمایندگان مجلس انقلابی رقم قابل توجهی را برای همسان‌سازی تصویب کردند؛ چراکه اجرای این طرح علاوه بر اینکه موجب افزایش دریافتی چند میلیون بازنشسته خواهد شد قدرت خرید آن‌ها نیز بیشتر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دیگر مطالبات باقیمانده بازنشستگان نیز باید در دستور کار صندوق‌های بازنشستگی قرار گیرد، اظهار داشت: برخی از بازنشسگان کشوری و لشکری در ماه‌های گذشته با مکاتبه و یا به صورت حضوری و همچنین ارسال پیامک به نمایندگان مجلس درخواست دارند تا صندوق‌های بازنشستگی هم کشوری و لشکری نسبت به اعطای یک طبقه شغلی برای بازنشستگان قبل از سال ۱۳۹۶، پرداخت فوق‌العاده ایثارگری و همچنین پرداخت فوق‌العاده ویژه مناطق جنگی اقدامات لازم را انجام دهند که امیدواریم مدیران این صندوق‌ها با توجه به اینکه مصوبات قانونی ابلاغ شده اقدامات لازم برای اجرایی شدن این مطالبات را انجام دهند.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس یازدهم افزود: بازنشستگان عزیز مطمئن باشند نمایندگان‌شان در مجلس شورای اسلامی قطعا این خواسته و مطالبه به حق آن‌ها را پیگیری خواهند کرد و در این خصوص به مدیران صندوقهای بازنشستگی تذکرات لازم داده خواهد شد.

منبع : https://www.eghtesadnews.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار