ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اعتراض و خشم بازنشستگان از مغایرت در احکام حقوق خود:

0

در نامه ای اعتراضی به مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی مطرح شد:

اعتراض و خشم بازنشستگان از مغایرت در احکام حقوق خود.

نصرالله دریابیگی عضو کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور در نامه ای به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعتراض خود را از احکام حقوق صادر شده بازنشستگان تامین اجتماعی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،نصرالله دریابیگی عضو کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور در نامه ای به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعتراض خود را از احکام حقوق صادر شده بازنشستگان تامین اجتماعی را اعلام کرد.

متن نامه به شرح ذیل می باشد؛

برادر گرامی جناب آقای سالاری مدیر عامل محترم سازمان تأمین اجتماعی

با سلام و تحیات الهی

بدین وسیله به استحضار میرساند احکام مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران برای سال جاری ازصبح جمعه مورخ ١۴٠٠/٠١/٢٠ صادر و در سایت سازمان تأمین اجتماعی بارگزاری شده است.

متأسفانه در احکام صادره مبلغ مستمری قبل از افزایش با مبلغ مستمری مندرج در حکم اسفند ماه ۱۳۹۹ مغایرت داشته و به نظر می‌رسد مبلغ مستمری تیرماه ۱۳۹۹ در احکام امسال منظور شده که در این صورت مبلغ متناسب سازی سال گذشته که به حقوق بازنشستگان اضافه شده از حقوق آنان برداشت شده است، در این راستا از ساعت ۶ صبح امروز بازنشستگان و مستمری بگیران عزیز اقصی نقاط کشور به ویژه بازنشستگان استان ولایت مدار مازندران طی تماس های مکرر تلفنی مراتب اعتراض خود به این موضوع را اعلام نموده، متأسفانه احکام صادره با مصاحبه های جنابعالی و دیگر مقامات مسئول و توافق حضوری مسئولین کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران و اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری مغایرت داشته و این معضل و درد و غم و مصیبت تحمیل شده توسط معاونت فنی درآمد و کارشناسان تأمین اجتماعی سبب بی اعتباری توافق فی مابین و منجر به شعله ور شدن خشم، اعتراض و آتش بی عدالتی حقوق به کارگران بازنشسته و مستمری بگیرانی که در پیروزی انقلاب اسلامی در صف اول مبارزات بوده و بعد از انقلاب اسلامی شیرینی عدالت اجتماعی و تقسیم عادلانه ثروت را نچشیده اند، خواهد شد.

لذا بر خود به عنوان مسئول تشکیلات کارگری شمال کشور و خادم بازنشستگان مازندران و نماینده بازنشستگان کشور لازم دانستم، از جنابعالی به عنوان مدیر عامل سازمان که از نیروهای متدین،  دلسوز به انقلاب، اسلام و مستضعفین و قشر شریف کارگر و  بازنشسته هستید، درخواست و میخواهم قبل از فراگیر شدن در دید بیشتر بازنشستگان و مستمری‌بگیران در کمترین زمان ممکن نسبت به اصلاح احکام متناسب سازی بر اساس وعده‌های قبلی و توافق با تشکیلات بازنشستگی ایران اقدام عاجل بعمل آورده و با یک عذرخواهی ساده توسط کارشناسان  فنی و درآمد که با این محاسبات ناعادلانه نه تنها  بازنشستگان بلکه مدیریت سازمان را به چالش کشانده و سبب ناامنی در جامعه کارگری و بازنشستگی شده و هزینه آن به مراتب کمتر از  خاموش شدن اعتراض خواهد بود نسبت به رفع  این معضل تحمیل شده توسط کارشناسان سازمان تأمین اجتماعی که متأسفانه بسیار زشت و شوم بوده، خاتمه داده و سبب تحقق زحمات صادقانه وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وعده های آن مقام عالی بویژه مواضع دولت و نمایندگان مجلس و خواسته های بحق بیش از سه میلیون پانصد هزار نفر از بازنشستگان کشور باشید.

منبع : https://www.ilna.news

 

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار