ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

صدور احکام جدید حقوق بازنشستگان به تعویق افتاد!

0

رئیس کانون کارگران بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی از به تعویق افتادن صدور احکام جدید حقوق بازنشستگان این سازمان خبر داد.

علی دهقان کیا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به تعویق افتادن احکام جدید بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: این تصمیم به دلیل تجمعاتی گرفته شده است که در روزهای گذشته از سوی برخی افراد در مقابل ساختمان‌های تأمین اجتماعی انجام شده است.

وی تصریح کرد: این در حالی است که هنوز احکام جدید حقوق بازنشستگان صادر نشده است و برخی از افراد که کارگران بازنشسته نیستند و از مدیران برخی از نهادها هستند، گمانه‌زنی‌هایی را در رابطه با احکام جدید داشته‌اند.

دهقان‌کیا خاطرنشان کرد: در همین زمینه روز گذشته نیز پیشنهادات جدیدی برای حقوق بازنشسته‌ها اعلام شده که البته هنوز به صورت کامل اعلام نشده است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد از بازنشستگان تأمین اجتماعی حداقل‌بگیر حقوق بازنشستگی هستند، گفت: بنابر محاسبه‌ای که انجام شده این افراد باید بین ۴۱۰۰۰۰۰ تومان تا ۴۲۰۰۰۰۰ تومان دریافتی خواهند داشت.

منبع : https://www.tasnimnews.com/fa/news/1400/01/18/2480452

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار