ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین ماه به ۶ میلیون تومان می‌رسد؟

0

در آخرین جلسه اعضای کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی قول داده است حقوق بازنشستگان دارای فرزند به ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برسد،‌اما بازنشستگان معتقدند افزایش ۳۹ درصدی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۰ باید برای آنها هم اعمال شود.

به گزارش کاماپرس، طبق اعلام سازمان تامین اجتماعی و بعد از همسان سازی حقوق، برای یک بازنشسته حداقلی بگیر با ۳۰ سال خدمت در فروردین ماه سال جاری حدود ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حقوق واریز می شود. این رقم برای کسانی که کمتر از ۳۰ سال خدمت کرده اند به تناسب کمتر و برای کسانی که بیشتر از ۳۰ سال سابقه کار دارند، بیشتر است.

بر این اساس بازنشستگانی که در سال ۹۹ مبلغ ۲۸۰۰ دریافت می‌‎کردند در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دریافت می کنند. اما بعد از اعلام این رقم سوال اصلی بیشتر بازنشستگان تامین اجتماعی این است که ۳۹ درصد افزایش حقوق کارگران در سال جدید به رقم حقوق آنها اضافه می شود؟

افزایش ۳۹ درصدی و اما و اگر مسئولان

پایه حقوق کارگران در سال جدید از یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به ۲ میلیون و ۶۵۵ هزار تومان افزایش یافته است. در سالهای گذشته به پیشنهاد مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و با تصویب هیات دولت، حداقل مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی به اندازه حداقل مزد کارگران شاغل افزایش پیدا می کرد، اما با توجه به همسان سازی حقوق و افزایش حقوق بازنشستگان نسبت به سال قبل گویا فعلا این افزایش ۳۹ درصدی برای بازنشستگان اعمال نمی شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

اگر افزایش ۳۹ درصدی برای بازنشستگان تامین اجتماعی هم انجام شود، یک بازنشسته با ۳۰ سال خدمت و دارای همسر و دو فرزند در فروردین ماه حدود ۶ میلیون تومان دریافت می کند. در این صورت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به حقوق متناسب سازی شده بازنشستگان اضافه می شود.

اما اخباری که از سازمان تامین اجتماعی شنیده می شود از منتفی بودن این افزایش حقوق حکایت می کند و گویا قرار نیست در سال ۱۴۰۰ مثل سالهای گذشته حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مثل حقوق کارگران افزایش پیدا کند.

مسئولان سازمان تامین اجتماعی اعتقاد دارند، حقوق بازنشستگان با اجرای متناسب‌سازی و افزایش ۳۹ درصدی به این مبلغ رسیده است.

منبع : https://kamapress.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار