ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با حقوق بازنشستگان کشوری برابر ‌شد:

0

کرمان – ایرنا – مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با اشاره به وجود ۱۲۵هزار مستمری بگیر در استان از پرداخت حقوق بازنشستگان با افزایش ۳۹ درصدی حداقل بگیران و اجرای مرحله دوم متناسب سازی خبر داد.

علی حسینی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به همسان سازی حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با حداقل حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری برای نخستین بار افزود:  با اجرای مرحله دوم متناسب‌سازی، درصد افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با بازنشستگان کشوری برابر شد.

وی ادامه داد: شرایط اقتصادی و ضرورت افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی باعث شد تا از سال ۹۸ برنامه‌ریزی‌هایی برای تحقق این مهم انجام شود و تیم مدیریتی این سازمان با حمایت‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این راستا وارد عمل شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه تلاش‌ها، پیگیری‌ها و تدابیر اندیشیده شده از اسفند ۱۳۹۸ تا فروردین ۱۴۰۰، ۲ مرحله متناسب‌سازی را در پی داشت که با احتساب افزایش‌های سنواتی ماده ۹۶ مجموعاً منجر به افزایش  حدود ۱۳۳ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی شده است تصریح کرد: در حال حاضر تفاوتی میان درصد افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و درصد افزایش بازنشستگان کشوری و لشکری ناشی از همسان‌سازی و متناسب‌سازی وجود ندارد.

حسینی با اجرای متناسب‌سازی مرحله دوم ذیل پنج عنوان پرداختی، تحقق این امر مهم موجب شد حقوق یک بازنشسته حداقلی بگیر سازمان تامین اجتماعی با ۳۰ سال سابقه کار با عائله مندی و ۲فرزند از اسفند ماه ۱۳۹۸ تا فروردین سالجاری ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان افزایش یافته و از یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان  افزایش یابد که نشان از افزایش ۱۳۳درصدی نسبت به اسفند ۹۸ است که با پرداختی صندوق کشوری برابری می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین حقوق یک بازنشسته حداقلی بگیر با ۲۰ سال سابقه کار با عائله مندی و ۲ فرزند از اسفند ۹۸ یک میلیون و ۶۰۰هزارتومان به سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان  تومان افزایش یافته است و این افزایش حقوق  همزمان با صدور حکم جدید در فروردین ۱۴۰۰ اعمال و پرداخت خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه برای سایر سطوح یعنی میانگین بگیرها و حداکثر بگیرها نیز  افزایش مرحله دوم متناسب‌سازی صورت خواهد گرفت خاطرنشان کرد: درسایر سطوح به گونه ای مستمری ها افزایش یافته است که از ۷۵درصد زمان برقراری به نسبت حداقل کمتر نباشد.

حسینی از وجود سه میلیون و  ۵۰۰ هزار نفر مستمری بگیر در کشور خبرداد و گفت: از این تعداد ۱۲۵ هزار نفر مستمری بگیر در استان کرمان وجود دارد که در سال گذشته بالغ ۳۵۰ میلیارد تومان ماهیانه به عنوان مستمری پرداخت می‌شد که با افزایش نرخ ۳۹ درصدی حقوق  در سال ۱۴۰۰ تامین اجتماعی استان کرمان حدود ۵٠٠ میلیارد تومان پرداخت خواهد کرد.

منبع : https://www.irna.ir/news/84285435

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار