ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تبعیض میان حقوق بازنشستگان پسندیده نیست:

0

عیسی زاده:

تبعیض میان حقوق بازنشستگان پسندیده نیست/ مطالبه به حق مستمری‌بگیران بعد از ۱۲ سال پاسخ داده شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تبعیض و شکاف میان حقوق بازنشستگان مختلف کشور پسندیده نیست و دور از عدالت و انصاف است.

مهدی عیسی زاده (رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی) به خبرنگار ایلنا گفت: تبعیض و شکاف میان حقوق بازنشستگان مختلف کشور پسندیده نیست و دور از عدالت و انصاف است. به خصوص در مورد بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اجحاف شده بود. امسال تساوی در افزایش حقوق بازنشستگان را شاهد هستیم که حاکی از تلاش دولت، مجلس و سازمان تامین اجتماعی برای رفع مشکلات این قشر زحمتکش و صبور است.

عیسی زاده افزود: دولت هرسال در بودجه سالیانه کشور افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری را لحاظ می‌کند ولی بودجه‌ای به سازمان تامین اجتماعی تعلق نمی‌گیرد و این سازمان باید با منابع خود وظایف و تکالیف نسبت به ذینفعان را که به دلیل وضع قوانین غیرکارشناسی از سوی دولت و مجلس‌های گذشته رشد غیرمتعارف پیدا کرده است راساً انجام دهد و دیگر توانی برای این سازمان بابت افزایش مناسب حقوق بازنشستگان نمی‌ماند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس با بیان اینکه بعد از سالها انتظار متناسب سازی مستمری بازنشستگان در مرداد سال گذشته انجام شد و مطالبه به حق آن‌ها بعد از ۱۲ سال پاسخ داده شد، اظهار داشت: خدا را شکر؛ پیگیری‌ها و تلاش‌های خوبی انجام شد که بار دیگر متناسب‌سازی حقوق آن‌ها اتفاق افتاد و آخرین روز سال علی‌الحساب بابت آن پرداخت شد و امسال هم بازنشستگان علاوه بر افزایش سالیانه یک افزایش متناسب سازی را دریافت میکنند و نتیجه این کار همکاری و تعامل دولت، مجلس و سازمان تامین اجتماعی است که در این میان نظرات بازنشستگان اخذ شد و خرسندیم این حرکت به سرانجام رسید و امیدواریم بتوانیم برای بازنشستگان عزیز کشور که همان نیروهای شاغل دیروز هستند قدم‌های بیشتری برداریم و رضایت آن‌ها را جلب کنیم.

عیسی زاده گفت: رسیدگی به مسائل بازنشستگان از افتخارات کشور، کمیسیون اجتماعی مجلس و سازمان تامین اجتماعی محسوب می‌شود و پرداخت به مسائل آن‌ها در روزهای سخت کشور نشان داد با همت و عزم و تلاش گروهی می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم و کارهای بزرگ در عین حال دشوار انجام دهیم.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار