ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

سابلیمینال چیست و چه کاربردی دارد؟

0

بسیاری از افراد اعتقاد دارند که می‌توانند ذهن افراد را تحت کنترل خود در بیاورند و این کار را به نحوی انجام دهند که فرد متوجه نشود.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  بسیاری از افراد اعتقاد دارند که می‌توانند ذهن افراد را تحت کنترل خود در بیاورند و این کار را به نحوی انجام دهند که فرد متوجه نشود. این در حالی است که این نظریه، توسط گروه دیگری از افراد، مردود شناخته شده است. بنابراین می‌توان گفت در این زمینه، نظریات و دیدگاه‌های متفاوت و متعارضی وجود دارد.

گروهی دیگر از افراد از این امکانات، به عنوان یک روش درمانی، استفاده می‌کنند و از این طریق به توسعه باورهای مثبت در ذهن انسان‌ها اقدام می‌نمایند. در حقیقت لازم به ذکر است که این نوع از پیام‌های صوتی، می‌توانند تمامی این کارها را از طریق تلقین‌های مثبت و اثر گذار بر ذهن و ضمیر ناخودآگاه طرف مورد نظر خود، به انجام برسانند.

سابلیمینال چیست؟

سابلیمینال به فایل‌های صوتی گفته می‌شود که با استفاده از علم صدا پردازی و هم‌چنین تلفیق برخی از تکنیک‌های هیپنوتیزم، تولید شده‌اند. این فایل‌ها شامل پیام‌هایی هستند که می‌توانند در ذهن و و ضمیر ناخودآگاه ما، موثر واقع شوند و به ما کمک کنند تا بتوانیم تغییرات الگوهای ذهنی و جسمی مورد نیاز خود را برنامه ریزی کنیم. از طرف دیگر این فایل‌ها پیام‌هایی دارند که تنها برای ضمیر ناخودآگاه، قابل درک است. این نوع از فایل‌ها به نحوی تهیه می‌شوند که بتوانند به ذهن ما جهت دهند. در حقیقت، این عناصر باعث می‌شوند تا فرکانس‌هایی از ذهن ما ارسال شوند تا جذب و دریافت نعمت‌ها و خواسته‌های مورد نظرمان در زندگی فردی و اجتماعی، محقق گردد.

سابلیمینال چیست و چه کاربردی دارد؟

کاربرد فایل‌های صوتی سابلیمینال و نحوه عملکرد آن‌ها

لازم است بدانید دریافت اطلاعات از طریق ضمیر ناخودآگاه انسان، به وسیله پیام‌های سابلیمینال، انجام می‌گیرد. بنابراین عامل، این عناصر، می‌توانند پیام‌های پنهان و مثبت را به وسیله به کارگیری امکاناتی مانند موسیقی، وارد ضمیر ناخوداگاه انسان کنند. در حقیقت لازم به ذکر است که  یک ذهن آگاه، می‌تواند تنها موسیقی را از طریق حس شنوایی خود، درک کند. لذا گوش دادن به طور مداوم به موسیقی‌های فایل‌های صوتی پنهان و هم‌چنین تکرار هر روز این فایل‌ها، می‌تواند موجب شود تا تمامی پیشنهادات و تلقینات مثبت را به ضمیر ناخودآگاه خود وارد کند.

بنابراین این کار به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در مسیر دستیابی به اهدافتان، گام‌های موثرتری را بردارید. از طرف دیگر با کمک این امکان، شما می‌توانید افکار منفی را از خود دور کنید و آن‌ها را کنار بگذارید و به جای افکار منفی، افکار مثبت خود را بهبود بخشید و به تقویت آن‌ها اقدام کنید. لازم به ذکر است که موارد استفاده از این عناصر صوتی، برای ارتقای ویژگی‌های شخصی و هم‌چنین شخصیتی، بسیار زیاد است و هر یک از این موارد، خود شامل تلقینات و پیام‌های پنهان مخصوص به خود هستند.

لازم به ذکر است که سابلیمینال ، می‌تواند به انسان‌ها کمک کند تا ذهنیت قربانی بودن را از خود دور کنند. بنابراین با گوش دادن به پیام‌های مخفی و پنهانی صوتی و تاکیدات مثبت آن، قادر خواهید بود تا خوشحالی و خوشی بیشتری را برای خود به ارمغان آورید و از این طریق، انرژی و اعتماد به نفس خود را نیز ارتقا دهید. به طور کلی با به کارگیری این عناصر، می‌توانید در راستای بهبود روابط عاطفی، فردی، اجتماعی، روانی و… قدم بردارید.

این فایل‌های مخفی، دارای انواع مختلفی هستند. از جمله این موارد می‌توان سابلیمینال‌های دیداری و شنیداری را نام برد.

سفارش سابلیمینال

تولید نمودن فایل‌های پیام پنهان و خصوصی، یکی از اقداماتی است که در حال حاضر به وفور انجام می‌گیرد. در حقیقت، این تولیدات برای دسته‌ای از افراد انجام می‌شود که علاقه دارند از طریق یک برنامه ریزی مجدد، به ضمیر ناخودآگاه خود و یا دیگران، شکل بدهند.

در این زمینه، سایت‌ سابلیمینال قربانی ، راه اندازی شده‌اند که به کار تولید فایل‌های پیام مخفی سفارشی، مطابق میل و نظر شما مشغول هستند. هر یک از آن‌ها قیمت‌های متفاوتی را برای خدماتشان در نظر گرفته‌اند و مدت زمان تحویل فایل‌ها در این سایت‌ها نیز متعدد است و هم‌چنین روش‌های استفاده مختلفی دارند.

یکی از مزایای سفارش دادن این نوع از فایل‌های پیام صوتی، این است که می‌توانید مطابق میل خود از صدای خود نیز برای تولید فایل، بهره مند گردید و یا اگر تمایل داشته باشید از صدای گویندگان دیگر در تولید فایل شما استفاده خواهد شد. از طرف دیگر، هم‌چنین با سفارش دادن این محصولات، می‌توانید متن مورد نظر خود را نیز به سازندگان انتقال دهید و در این صورت، عبارات تاکیدی مورد نظر و نیاز خود را سفارش دهید.

هم‌چنین می‌توانید این کار را نیز بر عهده سازندگان این فایل‌های پیام مخفی، در سایت مورد نظر، قرار دهید. هم‌چنین و در صورتی که علاقه داشته باشید برای ساختن این فایل‌ها، سفارش اختصاصی بدهید و متن مورد نیازتان را خود، تهیه کنید و در اختیار سازندگان فایل‌های پنهانی و صوتی، قرار دهید، می‌توانید از الگوهایی که به طور معمول، در اختیار شما قرار داده می‌شود استفاده کنید. در این زمینه می‌توانید عبارات و متن مورد نظر خود را الگوبرداری کنید و بر طبق نیاز و میل خود، به ویرایش آن اقدام کنید و سپس به منظور تولید، آن‌ها را در اختیار سازندگان قرار دهید.

سابلیمینال رایگان

در حال حاضر، سایت‌ سابلیمینال قربانی در حال تولید انواع این محصولات هستند و این فایل‌ها را در اختیار مخاطبین، قرار می‌دهند. بنابراین می‌توانید برای خرید سابلیمینال‌ های مربوط به پیشرفت در روابط، هم‌چنین فایل‌های پیام مخفی پیشرفت شخصی، زیبایی و ذهن، تحصیلی و آموزشی، فایل‌های پیام پنهانی سلامتی و درمان و مربوط به قانون جذب و متافیزیک، مهارت و مشاغل مختلف، ورزشی و هنری و فرهنگی و یا دانلود سابلیمینال رایگان … به سایت ‌سابلیمینال قربانی مراجعه نمایید و فایل صوتی مورد نظر خود را تهیه نمایید.

سابلیمینال چیست و چه کاربردی دارد؟

ساخت سابلیمینال

بسیاری از افراد علاقه دارند تا خود بتوانند به ساخت سابلیمینال‌های مورد نظر و بر طبق نیاز خود دست بزنند. لازم به ذکر است که برای اینکه فردی بتواند به این توانایی و مهارت دست یابد تا بتواند برای خود این گونه فایل‌های صوتی مخفی را تهیه و تولید نماید، در ابتدا باید آشنایی کاملی را در این زمینه داشته باشد. بنابراین باید دست به تحقیقاتی وسیع در این حیطه بزند. چنین فردی لازم است حتما با کارکرد ذهن از دیدگاه‌های روانشناسی، آشنایی کاملی داشته باشد. به خصوص باید برای ساختن این فایل‌ها فرد بتواند، روانکاوی فروید و روان تحلیل گری یونگ که بر روی ضمیر ناخودآگاه شخصی و جمعی فعالیت‌های زیادی را انجام داده‌اند را خوب و کامل مطالعه کند و بر این مباحث، تسلط کافی و کاملی داشته باشد تا از این طریق بتواند به عامل منطقی و عقلانی ذهن خودآگاه که می‌توان گفت سد و مانعی بزرگ در مسیر ناخودآگاه است، غلبه کند.

از طرف دیگر و علاوه بر شناخت ذهن آگاه و ناخودآگاه، لازم است چنین فردی به سایر ابعاد و زوایای وجودی انسان نیز تا حد لزوم تسلط داشته باشد. از جمله این زوایا، می‌توان ذهن ورای ماده، ذهن شبکه‌ای، سفر آگاهی زمان، فرافکنی هوشیاری و… را نام برد. همان‌طور که می‌دانید این ابعاد، از زوایایی هستند که از دیدگاه علوم مدرن، مورد تایید واقع نشده‌اند و در حیطه علوم خفیه، دسته بندی می‌شوند.

منبع : https://www.yjc.ir/fa/news/7710903

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار