ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تعداد بازنشستگان تامین اجتماعی روبه افزایش است!

0

​حق پرست گفت: در حال حاضر در مقابل هر ۴.۶ بیمه پرداز یک مستمری بگیر در سازمان تامین اجتماعی داریم.

حق پرست گفت: در حال حاضر در مقابل هر ۴.۶ بیمه پرداز یک مستمری بگیر در سازمان تامین اجتماعی داریم.

جمیل حق‌پرست معاون برنامه‌ریزی مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی درباره برابری میزان درآمد و هزینه سازمان تامین اجتماعی، اظهار کرد: در بودجه سازمان تامین اجتماعی فعلا با کسری مواجه نیستیم، طبیعتا سازمان‌های بیمه گر به مرور زمان از دوره جوانی به دوره کهنسالی خواهند رسید و میزان نسبی افراد مستمری بگیر نسبت به بیمه پردازان بیشتر خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی افزود: در حال حاضر در مقابل هر ۴.۶ بیمه پرداز یک مستمری بگیر در سازمان تامین اجتماعی داریم.

وی افزود: تعداد مستمری بگیران در حال افزایش است و حال جلوگیری از این افزایش در حیطه اختیارات سازمان تامین اجتماعی نیست و متغیر‌های آن در خارج از سازمان است.

حق‌پرست گفت: آن چیزی که در حال حاضر مسلم است و باید سازمان تامین اجتماعی هم به آن توجه کند، دریافت مطالبات قانونی سازمان از دولت است و اگر مطالبات سال‌های جاری وصول شود، هیچ کاهشی در پرداخت‌ها نخواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه سازمان تامین اجتماعی مانند هر سازمان بیمه‌ای دیگر باید بخشی از منابع خود را برای پرداخت‌های آینده ذخیره سازی کند، ادامه داد: باید برای افرادی که در این سال‌ها بیمه گر ما هستند و سال‌های آینده قرار است مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی باشند، سرمایه گذاری کنیم.

معاون برنامه‌ریزی مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: در بخش سرمایه گذاری سازمان، با اقداماتی که در سال ۹۹ انجام شد و قرار است اقداماتی هم در سال ۱۴۰۰ انجام شود و بخش قابل توجهی از مطالباتمان را از دولت دریافت خواهیم کرد و آن ها را صرف سرمایه گذاری خواهیم کرد و این مسأله پشتوانه خوبی برای سال‌های آتی است تا بتوانیم تعهداتمان را به بیمه شدگان انجام دهیم

منبع:عصر شهروند

برگرفته از : https://shayanews.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار