ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

منابع اختصاص یافته در بودجه، جوابگوی مطالبات بازنشستگان نیست:

0

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری رکن آنلاین درباره مطالبه بازنشستگان تأمین اجتماعی مبنی بر همسان‌سازی حقوق آن‌ها با حقوق سایر بازنشستگان لشگری و کشوری، اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۰ بسته شده است، اما اگر شورای نگهبان روی بندهایی از بودجه ایراد داشته باشد همان بندها اصلاح می‌شود و مورد جدیدی وجود ندارد که بتوان آن را کم یا زیاد کرد.

وی افزود: منابع بودجه اختصاصی کشور به بخش‌ها و نهادهای مختلف یکسان است و تغییری نمی‌کند و اضافه کردن بودجه به یک بخش سبب می‌شود که بودجه قسمت دیگر کاهش یابد. در زمان کنونی که منابع ارزی، طلا و نفت در کشور بسیار اندک است مجبور به چاپ پول می‌شویم که این کار هم صحیح نیست، چرا که تورم به همراه دارد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس، گفت: مجلس در بحث همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تلاش خود را کرده است و در صورتی که وضعیت مناسب باشد این موضوع به شکل طرح و یا لایحه از سوی دولت می‌تواند در بودجه سال ۱۴۰۰ مطرح شود تا بتوانیم حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی را با سایر بازنشستگان لشگری و کشوری همسان‌سازی کنیم.

سلیمی ادامه داد: هم‌اکنون بازنشستگان مشکلات معیشتی زیادی دارند و باید تدبیری اندیشیده شود که زندگی آن‌ها به سختی سپری نشود.

وی خاطرنشان کرد: البته در بودجه ۱۴۰۰ منابعی برای موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اختصاص پیدا کرد، اما با توجه به تعداد زیاد این بازنشستگان، منابع اختصاص یافته جوابگوی مطالبات آنان نیست که امیدواریم سال آینده دولت با توجه به بار مالی که این همسان‌سازی دارد لایحه‌ای را به مجلس ارائه کند، چرا که اگر نمایندگان طرحی بدهند که دولت بار مالی آن را نپذیرد؛ آن طرح قابل بررسی نخواهد بود.

منبع : https://roknonline.com

 

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار